نقد و بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 : جذاب و دوست داشتنی
نوشته شده توسط : edbazar

با همه گیرشدن کنسول‌های گیمینگ، اسباب بازی‌های مختلف شارژی، کنترلی و... رونق سابق خود را از دست دادند. همه ما از ضررهای ناشی از نشستن مداوم کودکان در خانه و خیره شدن به مانیتورهای کوچک و بزرگ آگاه هستیم و به دنبال تفریحات دیگری برای کودکانمان هستیم. هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 را می‌توان یکی از بهترین هلیکوپترهای کنترلی موجود در بازار با قیمت کمتر از  600 هزار تومان دانست. با خرید هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 می‌توانید حس خوب کنترل یک اسباب بازی از راه دور را تجربه کنید و فرزندانتان را در حال تجربه یک حس جدید ببینید.

 

بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 : کنترل پذیری نسبتا خوب

هلیکوپتر کنترلی اسکای کینگ Aviator DH-80020 در هر 3 محور عقب جلو، پایین و بالا و چپ و راست قابل حرکت بوده و از حساسیت فرمان پذیری مناسبی برخوردار است.اما توجه داشته باشید کنترل پذیری محصولات پرنده، از سطح مبتدی تا حرفه ای تا حد زیادی بستگی به شرایط جوی دارد و کوچک ترین نسیمی در وضعیت پرواز آنها تاثیر خواهد گذاشت، اما این به معنای سقوط یا عدم کنترل پذیری نیست بلکه می توان بر خلاف جهت وزش آن نسیم اقدام به کنترل و استِیبِل بودن(ثابت نگه داستن) پرنده کرد.

 

بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 : بدنه مقاوم

هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 از بدنه و ادوات متحرک مقاوم و انعطاف پذیری برخوردار است، به طوری که با سقوط یا برخورد هلیکوپتر با اجسام، اگر سرعت حرکت و ارتفاع کم باشد، نگران خُرد شدن یا شکستن پروانه یا بدنه نباشید؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که تنها در شرایطی که وضعیت آب وهوایی را مناسب می‌بینید، نسبت به پرواز درآوردن این هلیکوپتر اقدام نمایید. باله‌ها و  پروانه اصلی، آسیب پذیرترین بخش هلیکوپتر کنترلی اسکای کینگ Aviator DH-80020 می‌باشند؛ پس نسبت در مراقبت از آن‌ها کوشا باشید.

 

نقد و بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020

 

بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 : ریموت کنترل

ظاهر کنترلر موجود در جعبه هلیکوپتر اسکای کینگ، کنترلری شبیه به کنترلر محصولات حرفه ای و هواپیما های کنترلی بنزینی می‌باشد که خوشبختانه این شباهت محدود به ظاهر آن است که سبب می شود امر کنترل پرنده برای کودکان آشنا به دیگر اسباب بازی ها و بازی های کامپیوتری یا کنسول های بازی راحت باشد و از فرمان پذیری مناسبی برخوردار شود. انرژی مصرفی این کنترلر از طریق 6 باتری AA (قلمی) تامین خواهد شد که پیشنهاد می‌شود از باتری‌های قابل شارژ مجدد در این کنترلر استفاده کنید.

 

نقد و بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020

 

بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 : نکات تکمیلی

حداکثر زمان شارژدهی باتری و زمان پرواز این هلیکوپتر 10 دقیقه می‌باشد؛ پس حتما قبل از این زمان و پیش از کاهش ارتفاع و کنترل پذیری هلیکوپتر، نسبت به پایین آوردن آن اقدام نمایید. علاوه بر حس خوب کنترل از راه دور، هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 به یک چراغ LED در جلو مجهز شده که لذت کار کردن با این هلیکوپتر کنترل از راه دور را دوچندان می‌کند. در انتها لازم به ذکر است که فاصله زیاد کنترلر از این هلیکوپتر سبب از دست رفتن سیگنال و در نتیجه از دست رفتن کنترل هلیکوپتر خواهد شد؛ پس همواره در فاصله مناسبی نسبت به این محصول اسکای کینگ قرار بگیرید.

 

نقد و بررسی هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020

 

سخن پایانی :

قیمت هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 در کنار ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد و کیفیت مناسبی که دارد سبب می‌شود تا این هلیکوپتر کنترلی از ارزش خرید بالایی برخوردار باشد. با رعایت نکاتی که در این بررسی به آن‌ها پرداختیم؛ می‌توانید مطمئن باشید که هلیکوپتر کنترلی اسکای کینگ آویاتور DH-80020 می‌تواند اسباب بازی مناسبی برای فرزند عزیز شما باشد.

اگر هرگونه سوالی در رابطه با این محصول از فروشگاه اینترنتی هدف داشتید؛ حتما از طریق بخش ارسال نظرات با ما در میان بگذارید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز خواهند بود.





:: برچسب‌ها: اسباب بازی کنترلی , خرید هلیکوپتر کنترلی , بررسی هلیکوپتر کنترلی , هلیکوپتر کنترلی Sky King Aviator DH-80020 , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: