آموزش دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران | Tik Tok
نوشته شده توسط : edbazar

تیک تاک از آن دسته اپلیکیشن های فعال در حوزه سوشال مدیاست (Social Media) که توانسته طی چند وقت اخیر بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار گیرد و به یکی از برنامه های جالب فعلی برای اشتراک گذاری کلیپ های ویدیویی تبدیل شود. در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم به آموزش ترفندی بپردازیم که با استفاده از آن قادر به دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران (Tik Tok) خواهید شد. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

احتمالا نام اپلیکیشن تیک تاک را شنیده‌اید! این برنامه یکی از اپلیکیشن هایی است که به تازگی در بین کاربران محبوب شده و در حوزه شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. عملکرد این برنامه بدین ترتیب است که هر کاربر با عضویت در آن یک پروفایل می‌سازد و از آن پس قادر خواهد بود که کلیپ های ویدیویی ساخته و در پروفایل خود منتشر سازد. عملکرد این برنامه بسیار شبیه به اینستاگرام است و تفاوت های ناچیزی مابین این دو وجود دارد. یکی از قابلیت هایی که برنامه TikTok ارائه کرده مربوط به امکان دانلود کلیپ های ویدیویی دیگر کاربران می‌شود! یعنی اگر شما ویدیویی را به طور عادی و با تنظیمات پیش فرض در پروفایل تیک تاک خود منتشر کنید، دیگر کاربرانی که ویدیو را می‌بینند قادر به دانلود آن خواهند بود.

اما خیلی از افراد با نحوه دانلود کردن ویدیو و کلیپ های دیگر کاربران تیک تاک آشنایی ندارند. خوشبختانه انجام این کار خیلی ساده است و به دو شیوه مختلف امکانپذیر خواهد بود که سعی می‌کنیم در ادامه این مقاله به آموزش هر دو روش موجود بپردازیم. لازم به ذکر است که در منوی تنظیمات پروفایل کاربران TikTok گزینه‌ای ارائه شده که با فعالسازی آن می‌توان از دانلود ویدیو های خود توسط دیگران جلوگیری کرد! بنابراین اگر کاربری گزینه مذکور را در پروفایل خودش فعال کند و ویدیویی با دیگران به اشتراک بگذارد، امکان دانلود آن در حالت عادی وجود نخواهد داشت، اما ما برای دور زدن این محدودیت هم راه حلی داریم! با فروشگاه اینترنتی هدف و آموزش دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران همراه باشید.

 

روش اول دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران

این روش ساده ترین روش برای دانلود کردن کلیپ های ویدیویی دیگر کاربران تیک تاک است. دقت داشته باشید این روش فقط در شرایطی قابل استفاده خواهد بود که کاربر قابلیت دانلود ویدیوها در پروفایل خود را بلاک نکرده باشد. برای استفاده از این روش کافیست به شرحی عمل کنید که در ادامه اشاره خواهیم داشت.

 

دانلود ویدیو تیک تاک

 

  • برنامه Tik Tok را اجرا کرده و وارد ویدیویی شوید که قصد دانلود آن را دارید.
  • انگشت خود را روی صفحه گذاشته و چند ثانیه نگه دارید تا سه گزینه با عناوین Not Interested، Add to Favorite و Save Video روی صفحه گوشی نمایان شوند.
  • گزینه Save Video را انتخاب کنید.

بدین ترتیب ویدیوی مورد نظر در گوشی شما دانلود می‌شود. این ویدیو به طور مستقیم در بخش گالری گوشی شما یا پوشه دانلود ها ذخیره خواهد شد. بنابراین با مراجعه به این مسیر می‌توانید ویدیوی دانلود شده خود را مشاهده کنید و حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید برای رعایت حق کپی رایت ویدیو ها توصیه داریم حتما قبل از اشتراک گذاری هر ویدیوی دیگر کاربران از آن ها اجازه لازم برای انجام این کار را کسب کنید.

 

روش دوم دانلود ویدیو TikTok دیگر کاربران

اما روش دیگری هم برای دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این روش هم در شرایطی قابل استفاده است که کاربر منتشر کننده ویدیو قابلیت دانلود ویدیو هایش را غیر فعال نکرده باشد. برای استفاده از این روش کافیست مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم را طی کنید:

 

دانلود ویدیو تیک تاک

 

  • برنامه Tik Tok را اجرا کرده و وارد ویدیویی شوید که قصد دانلود آن را دارید.
  • آیکون فلشی که در گوشه سمت راست و پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید. این آیکون در واقع آیکون "اشتراک گذاری" یا "Share" است.
  • گزینه Save Video را انتخاب کنید.

بدین ترتیب ویدیو و کلیپ مورد نظر در گالری گوشی ذخیره می‌شود و با مراجعه به این بخش می‌توانید ویدیوی مذکور را از حافظه داخلی موبایلتان مشاهده کنید. همچنین امکان اشتراک گذاری ویدیو در سایر اپلیکیشن ها و با دیگر کاربران را هم خواهید داشت، اما باز هم توصیه می‌کنیم حق کپی رایت ویدیو های تولیدی را رعایت کرده و برای اشتراک گذاری آن ها در پروفایل شخصی خود از تولید کننده اصلی ویدیو کسب اجازه داشته باشید.

 

اگر دانلود ویدیو های کاربر مسدود بود چه کنیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بودیم، برنامه TikTok این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان دانلود ویدیو های منتشر شده خودشان توسط دیگر کاربران را مسدود سازند. اگر کاربری این کار را انجام دهد شما نمی‌توانید با استفاده از دو روش قبل که شرح دادیم ویدیوی اشتراک گذاری شده وی را دانلود کنید. اما نگران نباشید چون راه حلی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد! یعنی شما می‌توانید حتی ویدیو های کاربرانی که امکان دانلود کلیپ هایشان مسدود شده را هم دانلود کنید! اما چطور؟

برای انجام این کار در گوشی های اندرویدی باید برنامه Video Downloader For Tik Tok را از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود و روی گوشی نصب کنید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این اپلیکیشن در گوگل پلی استور هدایت می‌شوید. اما در آیفون های اپل باید از اپلیکیشن دیگری که با نام TikTok Downloader شناخته می‌شود استفاده کنید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این اپلیکیشن هدایت می‌شوید.

 

دانلود ویدیو تیک تاک

 

نحوه دقیق استفاده از دو برنامه نام برده شده کمی متفاوت است اما ماهیت هر دوی آن ها یکسان خواهد بود و گزینه های پیچیده‌ای در آن ها ارائه نشده که سردرگم کننده باشند. برای دانلود کردن ویدیوی تیک تاک کاربرانی که قابلیت دانلود ویدیو هایشان را غیر فعال کرده‌اند کافیست وارد اپلیکیشن های مذکور شده و لینک ویدیو مورد نظر را کپی کنید و گزینه Download را بزنید. ظرف چند ثانیه ویدیو مورد نظر به گالری تصاویر گوشی شما اضافه خواهد شد. برای دریافت لینک دانلود هر ویدیو هم کافیست آیکون اشتراک گذاری ویدیو (Share) در صفحه اصلی آن یا همان آیکون با نماد فلش را لمس کنید و گزینه‌ای مثل واتساپ یا SMS را انتخاب نمایید تا لینک ویدیو نمایان شود.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دانلود ویدیو تیک تاک دیگر کاربران پرداختیم. ابتدا دو روش ساده را معرفی کردیم که با استفاده از آن ها می‌توانید ویدیوی کاربرانی که امکان دانلود کلیپ های پروفایلشان غیر فعال نیست را ذخیره کنید و در حالت سوم هم به ترفند خاصی اشاره داشتیم که با استفاده از آن می‌توانید ویدیو کاربرانی که امکان دانلود کلیپ های پروفایلشان مسدود شده را هم دانلود کنید. امیدواریم از این مقاله اختصاصی و آموزش کاربردی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.





:: برچسب‌ها: آموزش دانلود ویدیو TikTok , آموزش دانلود ویدیو تیک تاک , سوشال مدیا , Social media , نحوه دانلود ویدیو تیک تاک , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: