ایسوس از مانیتور ZenScreen MB16ACE رونمایی کرد | سبک ترین مانیتور قابل حمل بازار
نوشته شده توسط : edbazar

زمانی که صحبت از رایانه‌های قابل حمل بر زبان می‌آید؛ همیشه تمایل افراد به رایانه‌های کوچک و سبک وزن است. اگرچه این رایانه‌ها کوچک بوده و برای جا‌به‌جایی و حرکت بسیار مناسب هستند؛ اما به همان اندازه که کوچک هستند از سخت افزار نسبتا ضعیف و نمایشگر (Monitor) کوچکی نیز برخوردار هستند. اگر شما کارهایتان را با سیستم رومیزی و در منزل انجام می‌دهید، اضافه کردن مانیتور برای راحتی بیشتر کار آسانی خواهد بود؛ اما اگر در خارج از این محیط به مانیتور اضافی نیاز داشته باشید چه می‌کنید؟

 

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16ACE

 

کمپانی بزرگ ایسوس (ASUS) با توجه به این قشر از کابران اقدام به ساخت مانیتورهای قابل حمل کرده است. در نمایشگاه ces 2020 این کمپانی تایوانی با محصولات بسیاری حاضر شد که یکی از این محصولات مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16ACE نام داشت. این مانیتور قابل حمل به قدری ظریف و سبک طراحی شده که شما حتی آن را در کیف لپتاپ خود حس نخواهید کرد.

سری جدید مانیتورهای قابل حمل ZenScreen ، مانیتورهایی 15.6 اینچی هستند که نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت بسیاری داشته اند. اگر شما از یک لپتاپ 15.6 اینچی استفاده می‌کنید؛ با خرید ZenScreen MB16ACE فضای کاربری شما به میزان 2 برابر افزایش خواهد یافت. به لطف پنل جدید و حاشیه بسیار کم، ZenScreen MB16ACE تنها دارای وزنی معادل 700 گرم می‌باشد و از ضخامت 8 میلی متری برخوردار است. همه ویژگی‌هایی که ذکر کردیم منجر به این می‌شود که مانیتور ZenScreen MB16ACE سبک ترین مانیتور 15.6 اینچی قابل حمل در بازار باشد.

 

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16ACE

 

این بدنه بسیار نازک سبب می‌شود که شما نیاز به اضافه کردن هیچ فضای اضافی به کیف لپتاپ خود نداشته باشید و بتوانید مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16ACE را همواره در کنار لپتاپ خود داشته باشید. علاوه بر این‌ که وزن مانیتورهای قابل حمل ایسوس کاهش چشم گیری داشته، پایه محافظ آن‌ها که با نام Smart Case Lite شناخته می‌شود نیز از کاهش وزن 35% بهره مند شده است. با استفاده از Smart Case Lite قادر خواهید بود تا مانیتور قابل حمل خود را در هر مکانی ثابت کرده و با توجه به این موضوع که این پایه قابل تنظیم است؛ به راحتی زاویه مانیتور را نسبت به خودتان تغییر دهید. مانیتور ZenScreen MB16ACE به هر دو شکل عمودی و افقی به پایه اسمارت متصل خواهد شد و تجربه کاربری خوشایندی را برای شما رقم خواهد زد.

 

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16ACE

 

مانیتور قابل حمل ایسوس به پنل IPS ضد تابش نور (Anti-Glare) مجهز شده است که امکان استفاده از آن را در هر مکان برای شما فراهم می‌آورد. مانیتور ZenScreen MB16ACE از استاندارد TUV Rheinland برخوردار است؛ به این معنی که فاقد فرکانس لحظه‌ای (افزایش و کاهش غیرعادی نور مانیتور) می‌باشد و به این شکل به چشمان شما آسیب نمی‌رساند.

کمپانی ایسوس در مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16ACE از بدنه تمام آلومینیومی با ظاهر جذاب مات استفاده کرده که نشان از سنگ تمام گذاشتن این شرکت در طراحی سری جدید مانیتورهای قابل حمل ZenScreen دارد.

 

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16ACE

 

لوگوی ASUS با استفاده از استیل براق در پشت و جلوی مانیتور ZenScreen MB16ACE جای گرفته و با نگاهی گذرا به قسمت جلویی مانیتور شاهد 3 دکمه در پایین آن خواهید بود. کلید سمت راست همان طور که از علامت کنارش مشخص شده، کلید پاور می‌باشد. دکمه ‌های سمت چپ نیز نقش کلیدهای ناوبری برای اعمال تغییر تنظیمات را بر عهده دارند.

در حاشیه سمت چپ مانیتور ZenScreen MB16ACE یک درگاه USB-C مشاهده می‌شود که وظیفه تامین انرژی و ارتباط مانیتور با سایر سیستم‌ها را بر عهده دارد. اگر لپ تاپ شما در حال حاضر از خروجی ویدیو از طریق USB-C پشتیبانی می کند، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که ZenScreen را به آن درگاه وصل کنید و برای یک تجربه لذت بخش آماده شوید. اما اگر به این پورت دسترسی ندارید جای نگرانی نیست؛ چرا که تنها با نصب درایور DisplayLink بر روی سیستم شخصیتان و خرید یک مبدل Type-C به Type-A قادر به استفاده از مانیتور قابل حمل Asus ZenScreen MB16ACE خواهید بود.

 

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16ACE

 

در انتها لازم به ذکر است که در زمان نگارش این خبر (هم زمان با نمایشگاه ces 2020) تاریخ و قیمت زمان عرضه مشخصی برای نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACE به وسیله کمپانی ایسوس اعلام نشده است.

 

منبع : wccftech





:: برچسب‌ها: ces 2020 , مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16ACE , مانیتور ایسوس , مانیتور قابل حمل , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: