نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: یک گوشی تمام عیار!
نوشته شده توسط : edbazar

یکی از گوشی های پرطرفدار و پرفروش شرکت وان پلاس گوشی OnePlus 7 است که در ماه می (May) سال 2019 شاهد رونمایی از آن بودیم. این اسمارتفون از کیفیت ساخت عالی، ظاهری جذاب و سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد و می‌تواند یک گوشی تمام عیار برای علاقمندان به اسمارتفون های اندرویدی باشد. در این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 7 بپردازیم و مروری بر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

در ماه می (May) سال 2019 شرکت وان پلاس به طور رسمی از گوشی وان پلاس 7 رونمایی کرد. این اسمارتفون یک پکیج کامل را برای علاقمندان به گوشی های اندرویدی ارائه می‌کند و تمام ویژگی های اصلی یک گوشی خوب از قبیل طراحی زیبا و باکیفیت و سخت افزار مناسب را ارائه می‌کند. قیمت OnePlus 7 شاید خیلی ارزان نباشد اما مطمئنا در قبال ویژگی هایی که دستگاه ارائه کرده، ارزش صرف هزینه و خرید را دارد. البته منکر این مسئله نمی‌شویم که رقیب های جدی هم برای این گوشی می‌تواند وجود داشته باشد. شاید اگر شرکت وان پلاس قیمت گوشی مذکور را کمی ارزان تر در نظر می‌گرفت، این اسمارتفون به گزینه خرید بی‌رقیبی تبدیل می‌شد.

اما آیا خرید گوشی وان پلاس 7 انتخاب مناسبی برای شماست؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید در مرحله اول انتظارات خود از یک گوشی را مشخص کنید و اولویت بندی برای آن ها داشته باشید. سپس نقاط قوت و ضعف گوشی که فکر می‌کنید می‌تواند گزینه خرید مناسبی برایتان باشد را بشناسید و با اولویت و انتظارهایتان مقایسه نمایید. در نهایت اگر انتظارات شما از گوشی با نقاط قوت دستگاه هم سو بودند، خرید آن اسمارتفون برایتان گزینه مناسبی خواهد بود. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 7 بپردازیم و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی را برایتان مشخص نماییم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

شرکت وان پلاس همیشه سعی می‌کند که در طراحی گوشی های خود نهایت دقت را به عمل آورد و گوشی وان پلاس 7 هم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی فریمی آلومینیومی دارد و قاب پشت و پنل جلوی آن با شیشه گوریلاگلس پوشانده شده‌اند. شیشه گوریلاگلس بکار رفته در قاب پشت دستگاه از نسخه 5 است و شیشه گوریلاگلس پنل جلوی آن از نسخه 6 خواهد بود که مقاومت بهتری در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز دارد. با این وجود توصیه داریم برای مراقبت بیشتر از گوشی و جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش بر روی آن حتما از گلس محافظ ال سی دی و کیف یا کاور موبایل استفاده کنید.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

ابعاد بدنه وان پلاس 7 معادل 8.2 در 74.8 در 157.7 میلیمتر است و وزن آن به چیزی در حدود 182 گرم می‌رسد. بنابراین گوشی از نظر ابعاد و وزن تقریبا وضعیت متعادل و نرمالی دارد. دستگاه از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) را ندارد. وقتی گوشی وان پلاس 7 را در دست بگیرید و از نمای رو به رو به آن نگاه کنید، حس خوبی به شما منتقل خواهد شد و طراحی خوش دست گوشی کاملا برایتان قابل درک می‌شود. صفحه نمایش دستگاه حاشیه های باریکی دارد و چیزی در حدود 85.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی گوشی را در بر گرفته است. در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی هم ناچ (Notch) یا همان زائده کوچکی قرار دارد که لنز دوربین سلفی را در بر می‌گیرد.

یکی از ویژگی هایی که باید در بررسی OnePlus 7 به آن اشاره کنیم مربوط به قابلیت اسکن انگشت دستگاه توسط صفحه نمایش می‌شود. بخش زیرین صفحه نمایش این گوشی از قابلیت اسکن انگشت اپتیکال پشتیبانی به عمل می‌آورد و به خوبی از پس انجام این کار بر می‌آید. در بررسی گوشی متوجه شدیم که سرعت و دقت عمل اسکنر نمایشگر گوشی مذکور واقعا خوب است و می‌توان روی آن به عنوان یک ویژگی بیومتریک مناسب حساب ویژه‌ای باز کرد. ضمن اینکه گوشی از قابلیت اسکن چهره با تکیه بر دوربین سلفی هم پشتیبانی می‌کند اما این قابلیت امنیت و دقت قابلیت اسکن انگشت دستگاه را ندارد. شرکت وان پلاس گوشی OnePlus 7 را به اسپیکر های دوبل قدرتمندی هم مجهز کرده که صدای فراگیر دالبی اتمس (Dolby Atmos) را برای کاربر ارائه می‌کنند.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

وقتی از نمای پشت به گوشی وان پلاس 7 نگاه کنید هم ظاهر زیبای آن توجهتان را جلب می‌کند. شیشه‌ای که در قاب پشت گوشی بکار رفته براق است و منجر به جذاب به نظر رسیدن دستگاه می‌شود. لوگوی وان پلاس در وسط قاب پشت گوشی حک شده و بالای آن لنزهای دوربین اصلی و دوگانه گوشی و چراغ فلش آن نصب شده‌اند. اما یکی از ویژگی هایی که خلاء آن در طراحی گوشی OnePlus 7 احساس می‌شود مربوط به عدم پشتیبانی آن از استاندارد ضد آب است. متاسفانه این اسمارتفون از طراحی ضد آب بهره نمی‌برد و باید مراقبت ویژه‌ای در این راستا از آن به عمل آورده شود. به طور کلی می‌توان اینطور گفت که گوشی وان پلاس 7 از طراحی خوب و با کیفیت و ظاهر زیبایی بهره می‌برد و اگر از استاندارد ضد آب پشتیبانی می‌کرد یک پکیج کامل از ویژگی های مثبت را در بر می‌گرفت.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: صفحه نمایش

 صفحه نمایش گوشی وان پلاس 7 از نوع اپتیک آمولد (Optic AMOLED) در نظر گرفته شده و اندازه 6.41 اینچی دارد. همانطور که در بخش قبل گفتیم نمایشگر گوشی حاشیه های بسیار باریکی را ارائه کرده و بدین سبب چیزی در حدود 85.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. در بخش فوقانی نمایشگر گوشی هم بخشی برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد که به آن ناچ گفته می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش گوشی 2340 در 1080 پیکسل در نظر گرفته شده که اصطلاحا به آن رزولوشن فول اچ دی پلاس هم گفته می‌شود. بدین سبب تراکمی پیکسلی نمایشگر دستگاه به چیزی در حدود 402 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم خوبی برای گوشی با نمایشگر 6.41 اینچی است.

تکنولوژی هایی مثل DCI-P3 100% و همچنین HDR10 توسط نمایشگر دستگاه پشتیبانی می‌شوند که به افزایش کیفیت و وضوح تصویر کمک خواهند کرد. ضمنا برای محافظت از صفحه نمایش دستگاه یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 روی آن نصب شده که منجر به افزایش مقاومت دستگاه در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز می‌شود. البته توصیه داریم با وجود شیشه گوریلاگلس 6 بر روی نمایشگر وان پلاس 7، حتما یک لایه گلس محافظ ال سی دی را هم بر روی آن نصب کنید. اما کیفیت نمایش محتوا بر روی نمایشگر دستگاه چطور است؟ در بررسی OnePlus 7 مشخص شد که محتوای روی نمایشگر گوشی از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود و شادابی بالا، کنتراست خوب و شارپنس مطلوب از ویژگی های مثبت نمایشگر گوشی هستند.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

شدت روشنایی که توسط صفحه نمایش گوشی وان پلاس 7 تولید می‌شود هم وضعیت خوبی دارد. بدین سبب با تنظیم شدت روشنایی نمایشگر بر روی 90 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور بدون مشکل از آن استفاده کرده و محتوای روی صفحه گوشی را ببینید. با توجه به وضوح خوب و ابعاد بزرگ صفحه نمایش گوشی انجام کارهایی مثل وبگردی و تماشای فیلم هم در آن بسیار لذت بخش هستند. بنابراین کیفیت خوب صفحه نمایش می‌تواند یکی دیگر از ویژگی های مناسب و مثبت گوشی وان پلاس 7 باشد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: سیستم عامل و بستر نرم افزاری

 گوشی های شرکت وان پلاس مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند و وان پلاس 7 هم به طور پیش فرض از اندروید 9 پای (Android 9 Pie) بهره می‌برد. رابط کاربری OxygenOS 10.0.2 هم به طور پیش فرض روی این گوشی نصب و راه‌اندازی شده است. لازم به ذکر است که هم اکنون آپدیت اندروید 10 هم برای گوشی مذکور منتشر شده و به صورت OTA قابل دانلود و نصب خواهد بود، اما ما بررسی گوشی را با همان سیستم عامل پیش فرض دستگاه انجام داده‌ایم و بر همین اساس هم در رابطه با کیفیت عملکرد بستر نرم افزاری آن اظهار نظر خواهیم داشت. خوشبختانه رابط کاربری OxygenOS 10.0.2 یک رابط خوب، نسبتا بهینه و روان است که از نظر ساختار و سبک طراحی بسیار نزدیک به اندروید استاک به نظر می‌رسد.

برخلاف رابط کاربری اغلب گوشی های اندرویدی دیگر، رابط OxygenOS 10.0.2 نسبتا کم حجم طراحی شده و تعداد اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده روی آن هم زیاد نیستند. ضمنا در طراحی این رابط سعی شده فقط قابلیت های کاربردی اضافه‌ای که در اندروید استاک خلا آن ها حس می‌شود ارائه گردد و از ارائه قابلیت های زیاد و متنوع اما نه چندان کاربردی خودداری به عمل آمده است. همین امر سبب شده که ما عقیده داشته باشیم بستر نرم افزاری گوشی وان پلاس 7 بهینه و خوب طراحی شده و حداقل در مقایسه با گوشی های اندرویدی برندهایی مثل سامسونگ وضعیت نرم افزاری بهتر دارد.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

در بررسی OnePlus 7 و استفاده روزمره از آن ما اقداماتی مثل وبگردی، نصب و استفاده از فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و سایر اپلیکیشن های این چنینی را هر روز تجربه کردیم و مشخص شد که گوشی بدون مشکل از پس مدیریت اینگونه تسک های عادی بر می‌آید. اجرای اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و واتساپ در بستر نرم افزاری دستگاه هیچ لگ، تاخیر یا کندی عملکردی به وجود نمی‌آورند و این موضوع هم از دیگر ویژگی های خوب دستگاه محسوب می‌شود. ضمنا امکاناتی مثل قابلیت ضبط ویدیو از صفحه نمایش و برخی ویژگی های دیگر هم به عنوان قابلیت های نرم افزاری پیش فرض در رابط OxygenOS 10.0.2 ارائه شده‌اند. انتظار داریم آپدیت های اندروید هم حداقل تا 2 سال آتی برای گوشی وان پلاس 7 منتشر شوند. بنابراین اگر به روان بودن بستر نرم افزاری گوشی و به روز بودن آن اهمیت می‌دهید، گوشی وان پلاس 7 می‌تواند گزینه خرید مناسبی برایتان باشد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: پردازنده، رم و حافظه داخلی

 گوشی وان پلاس 7 به عنوان پرچمدار شرکت وان پلاس روانه بازار شده، بنابراین جای تعجبی ندارد که از سخت افزاری قدرتمند و پردازنده‌ای برتر بهره ببرد. این اسمارتفون به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام تجهیز شده که طی فرآیند 7 نانومتری تولید می‌شود و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. هشت هسته پردازشگر آن از نوع Kyro 485 هستند اما در سه کلاستر مختلف و با سه فرکانس کاری متنوع دسته‌بندی می‌شوند. دسته اول شامل چهار هسته با فرکانس کاری 1.78 گیگاهرتز است و در دسته دوم سه هسته با فرکانس کاری 2.42 گیگاهرتز وجود دارند. یک هسته واحد هم در کلاستر آخر ارائه شده که فرکانس کاری 2.84 گیگاهرتزی دارد.

پردازنده گرافیکی فوق قدرتمند Adreno 640 در قلب تراشه اسنپدراگون 855 برای تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی بکار رفته است و گوشی از نظر رم شامل دو نسخه مختلف 6 و 8 گیگابایتی می‌شود. وان پلاس 7 از نظر حافظه داخلی هم در دو نسخه مختلف با ظرفیت های 128 و 5256 گیگابایتی روانه بازار شده است. لازم به ذکر است که هیچ کدام از نسخه های این گوشی از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین نمی‌توانید با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهید. ضمنا ما در بررسی OnePlus 7 از نسخه مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن استفاده کرده‌ایم.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

همانطور که در بخش قبل گفتیم گوشی وان پلاس 7 برای انجام کارهای روزمره و عادی عملکردی عالی دارد و در این راستا هیچ لگ، تاخیر و هنگ کردنی در آن به رخ نمی‌دهد. اما با توجه به اینکه گوشی از تراشه اسنپدراگون 855 بهره می‌برد، بد نیست قدرت پردازشی آن را کمی به چالش بکشیم. در این راستا ما سه بازی فورتنایت (Fortnite)، پابجی موبایل (PUBG Mobile) و آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) را بر روی گوشی نصب کرده و هر یک را 10 دقیقه اجرا کردیم. اجرای سه بازی را به طور پشت سر هم انجام دادیم تا گوشی تقریبا 30 دقیقه دائم تحت فشار باشد. بعد از 30 دقیقه اجرای سه بازی نام برده شده، به بخش Recent Apps (اپلیکیشن های اخیر) مراجعه کردیم و مابین برخی از برنامه های از پیش تعیین شده این قسمت جهش هایی داشتیم تا سرعت عملکرد رم دستگاه قابل درک شود.

نتیجه بررسی OnePlus 7 نشان داد که این اسمارتفون یکی از قدرتمندترین گوشی های اندروید فعلی بازار است. اجرای بازی های HD و سنگینی که نام بردیم به سادگی و راحتی هر چه تمام تر در گوشی امکانپذیر بود و سرعت عملکرد دستگاه در حین انجام این بازی ها عالی به نظر می‌رسید. بدنه گوشی بعد از 20 دقیقه اجرای بازی های مذکور کمی بیش از حد داغ شد اما مطمئن این مدار گرما با توجه به فشاری که به هسته های پردازشگر موبایل وارد می‌شود نرمال و طبیعی خواهد بود. بعد از 30 دقیقه اجباری بی‌وقفه و بدون مشکل بازی های نام برده شده، مابین اپلیکیشن های اخیر دستگاه جهش های سریعی داشتیم که بی‌نقص بودند و نشان دادند رم گوشی به خوبی بر وضعیت عملکرد اپلیکیشن های آن و پس زمینه دستگاه مسلط است.

بنابراین اگر به قدرت عملکرد و بازده پردازشی گوشی اهمیت می‌دهید شک نداشته باشید که وان پلاس 7 یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی فعلی بازار است. این اسمارتفون به سادگی می‌تواند تمام کارهایی که انتظار می‌رود یک گوشی قادر به انجامشان باشد را ارائه کند و در این راستا ثبات و کیفیت عملکرد عالی را هم ارائه می‌دهد. اگر اهل انجام بازی های سنگین هستید یا تمایل دارید گوشی موبایلتان با هیچ لگ و تاخیر های رایج گوشی های اندرویدی رو به رو نشود، مطمئنا OnePlus 7 می‌تواند گزینه خرید عالی برایتان به شمار آید و قول می‌دهیم که از خرید گوشی وان پلاس 7 پشیمان نخواهید شد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: دوربین اصلی و سلفی

 دوربین اصلی گوشی وان پلاس 7 از دو لنز 48 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب از نوع واید (Wide) و عمقی (Depth Sensor) هستند و دیافراگم F/1.7 و F/2.4 دارند. قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، تثبیت اپتیکان تصویر (OIS)، عکسبرداری پانوراما، HDR، ضبط ویدئو های 4k با فریم ریت 30 یا 60 فریم در ثانیه و عکسبرداری پرتره هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. ضمنا یک چراغ فلش LED دوگانه هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است. به منظور بررسی دقیق تر دوربین OnePlus 7 ما عملکرد آن را در دو حالت مختلف مورد بررسی قرار دادیم. حالت اول مربوط به شرایطی می‌شد که نور محیط مناسب بود. در اینگونه مواقع دوربین ون پلاس 7 واقعا عملکرد خوبی دارد و عکس های بسیار زیبایی با آن قابل ضبط هستند.

جزئیات خوب، شفافیت و شادابی بالا و کنتراست مطلوبی برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت عکس هایی هستند که در محیط های با نور مناسب توسط دوربین اصلی گوشی وان پلاس 7 قابل ضبط خواهند بود. عکسبرداری با پس زمینه تار که اصطلاحا به آن پرتره می‌گوییم هم در محیط های با نور مناسب توسط دوربین اصلی گوشی با کیفیت عالی قابل انجام خواهد بود. دقت عملکرد لنز های دوربین گوشی در این شرایط در راستای تفکیک سوژه اصلی عکس و تصویر پس زمینه وضعیت بسیار عالی خواهد داشت. بنابراین دوربین اصلی دستگاه در محیط های با نور خوب عملکرد عالی دارد.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

در حالت دوم بررسی مربوط به محیط های کم نور و تاریک می‌شد. در این شرایط کیفیت عکس هایی که با دوربین اصلی گوشی OnePlus 7 ضبط می‌شوند مثل حالت قبل نیستند و مقداری افت کیفیت در آن ها پدیدار خواهد شد اما شدت افت کیفیت عکس ها در این حالت آنقدر نیست که آزاردهنده باشد و کاربر را از ضبط عکس در محیط های تاریک و کم نور منصرف نماید. طبیعتا در اینگونه مواقع نویزهای تصویر بیشتر می‌شوند و شادابی آن کاهش پیدا می‌کند، اما باز هم دوربین گوشی کیفیت عملکرد خوب خود را تا حد ممکن حفظ می‌نماید و شما را ناامید نخواهد کرد. برای بهبود وضعیت نور محیط در شب می‌توانید از چراغ فلش LED دوگانه گوشی وان پلاس 7 هم استفاده کنید.

اما در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل شده که آن هم از نوع واید است و از قابلیت Auto-HDR، عکسبرداری پرتره سلفی و ضبط ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می‌آورد. در بررسی OnePlus 7 مشخص شد که دوربین سلفی این اسمارتفون هم کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد و با آن می‌توانید در محیط های با نور خوب عکس های سلفی عالی ضبط کنید. در محیط های با نور کم کیفیت عکس هایی که با دوربین سلفی و 16 مگاپیکسلی دستگاه قابل ضبط هستند کمی افت می‌کنند اما باز هم برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی عالی خواهند بود. پس به طور کلی گوشی وان پلاس 7 از دوربین اصلی و سلفی خوبی بهره می‌برد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: باتری و شارژدهی

 شرکت وان پلاس برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی وان پلاس 7 از یک باتری لیتیوم پلیمری 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. با توجه به مشخصاتی که گوشی دارد انتظار نداریم باتری 3700 میلی آمپر ساعتی آن بتواند عملکرد و بازده خیلی عالی داشته باشد. اما خوشبختانه در بررسی OnePlus 7 مشخص شد که باتری گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارد و با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه در حالت نرمال و با استفاده عادی از گوشی تقریبا می‌توان تا 1 الی 1.5 روز بدون نیاز به شارژر گوشی را مورد استفاده قرار داد. البته این شرایط فقط زمانی صادق است که شما استفاده نرمال و عادی از گوشی به عمل آورید و در صورتی که از گوشی برای انجام تسک های سنگین مثل اجرای گیم استفاده کنید، سرعت خالی شدن شارژ باتری تقریبا دو برابر می‌شود.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

پس قدرت شارژدهی باتری گوشی وضعیت معمولی دارد و می‌توانست از این بهتر هم باشد. در سمت مقابل گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شارژر اورجینال گوشی قدرت 20 واتی دارد. در بررسی صورت گرفته مشخص شد که با استفاده از شارژر فابریک و 20 واتی گوشی می‌توان ظرف تقریبا 60 الی 70 دقیقه باتری دستگاه را فول شارژ کرد. بنابراین سرعت شارژ خوب از ویژگی های مثبت گوشی وان پلاس 7 خواهد بود و به نوعی می‌تواند جایگزین مناسبی برای قدرت نه چندان عالی باتری گوشی در تامین انرژی مورد نیاز دستگاه باشد.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی OnePlus 7 پرداختیم و تجربه‌ای که بعد از یک هفته استفاده از این اسمارتفون کسب کردیم را با شما عزیزان به اشتراک قرار دادیم. گوشی وان پلاس 7 واقعا یک پکیج کامل است و شاید اگر باتری آن ظرفیت بیشتری داشت و دستگاه از استاندارد ضد آب هم پشتیبانی به عمل می‌آورد، کمتر گوشی اندرویدی به پتانسیل لازم برای رقابت با این اسمارتفون دست پیدا می‌کرد. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی گوشی وان پلاس 7 در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده‌اند.

 

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا و شیک
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • سیستم عامل به روز و بستر نرم افزار روان
  • قدرت عملکرد عالی
  • دوربین خوب
  • سرعت شارژ خوب باتری

 

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از استاندارد ضد آب
  • شارژدهی نه چندان عالی باتری




:: برچسب‌ها: بررسی گوشی وان پلاس 7 , خرید گوشی وان پلاس 7 , مشخصات گوشی وان پلاس 7 , قیمت گوشی وان پلاس 7 , بررسی تخصصی گوشی , تکنولوژی , نقد وان پلاس 7 , خرید وان پلاس 7 , مشخصات وان پلاس 7 , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: