نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس | Asus Zenfone 3 Max ZC520TL
نوشته شده توسط : edbazar

گوشی هایی که شرکت ایسوس (Asus) روانه بازار می‌کند عموما قیمت مناسبی دارند و زنفون 3 مکس ZC520TL هم از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL) بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

اغلب ما شرکت ایسوس را بیشتر با لپ تاپ های خوب و خوش قیمتی که عرضه می‌کند می‌شناسیم اما واقعیت این است که شرکت مذکور در طول سال گوشی های موبایل اندرویدی خاصی را هم روانه بازار می‌نمایند و سری گوشی های زنفون این شرکت از شناخته شده ترین اسمارتفون هایش هستند. یکی از پر فروش ترین گوشی های این کمپانی در ماه جولای (July) سال 2016 شاهد رونمایی از آن بودیم و هنوز هم از گوشی های پر فروش و مبادله این برند است، زنفون 3 مکس ZC520TL نام دارد. قیمت زنفون 3 مکس ایسوس نسبتا مناسب است و مشخصات فنی آن به گونه‌ایست که می‌توان دستگاه را جزء گوشی های میان رده بازار طبقه‌بندی کرد.

اما آیا خرید Asus Zenfone 3 Max ZC520TL اقدام مناسبی خواهد بود و این گوشی می‌تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد؟ به منظور پاسخگویی به این سوال باید در قدم اول اولویت های خود و انتظاراتی که از گوشی آینده خود دارید را مشخص نمایید و سپس آن ها را با نقاط قوت و ضعف گوشی که کاندید خریدتان شده مقایسه کنید و به یک نتیجه‌گیری برسید. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی این گوشی داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید بهتر با این اسمارتفون اندرویدی آشنا شوید بهتر است تا انتهای مطلب با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL):طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

با توجه به اینکه گوشی مورد نظر محصول سال 2016 است نباید انتظار داشته باشید که از سبک طراحی اسمارتفون های مدرن امروزی پیروی کند و صفحه نمایش خیلی بزرگ یا بدون حاشیه‌ای داشته باشد! با یک نگاه ساده به پنل جلوی گوشی به خوبی متوجه خواهید شد که دستگاه از نظر سبک طراحی، قدیمی است و با زبان طراحی گوشی های مدرن همخوانی ندارد. در دو لبه فوقانی و زیرین صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی زنفون 3 مکس حاشیه های ضخیمی وجود دارند که خروجی اسپیکر، لنز دوربین سلفی و لوگوی Asus را در بر می‌گیرند. حاشیه دو لبه سمت راست و چپ صفحه نمایش گوشی نسبتا باریک است اما به دلیل ضخامت زیاد حاشیه های دو لبه فوقانی و زیرین دستگاه اصلا منجر به زیباتر به نظر رسیدن گوشی نمی‌شود!

 

نقد و بررسی Asus Zenfone 3 Max ZC520TL

 

در لبه فوقانی قاب گوشی جک 3.5 میلیمتری هندزفری آن تعبیه شده و در لبه زیرین آن هم سوکت شارژر میکرو یو اس بی (Micro USB) وجود دارد. دکمه های پاور (Power) و تنظیم صدا (Volume) دستگاه هم روی لبه سمت راست قاب آن نصب هستند و در لبه سمت چپ قاب گوشی هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد. نکته‌ای که در بررسی زنفون 3 مکس ایسوس متوجه آن شدیم و بد نیست اشاره مختصری به آن داشته باشیم این است که لبه های قاب گوشی حالتی خمیده و انحنادار دارند و این امر سبب می‌شود گوشی در دست کاربر کیپ شود و حس مناسبی را به وی منتقل کند.

وقتی از نمای پشت به قاب گوشی نگاه کنید لنز دوربین اصلی آن که اندازه نسبتا بزرگی دارد توجهتان را جلب می‌کند. این لنز در بخش فوقانی و وسط قاب پشت گوشی نصب شده و شبیه به یک مربع به نظر می‌رسد که لبه های آن با نوار فلزی احاطه می‌شود. در دو لبه فوقانی و زیرین قاب پشت گوشی هم دو نوار فلزی باریک دیگر نصب هستند و درست زیر لنز دوربین اصلی دستگاه اسکنر انگشت فیزیکی آن قابل رویت خواهد بود. در بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL) مشخص شد که عملکرد اسکنر انگشت گوشی هم از نظر سرعت و هم دقت وضعیت خوبی دارد اما طبیعتا بدون باگ و مشکل نخواهد بود. به عنوان مثال متوجه شدیم اگر زاویه قرارگیری انگشت کاربر بر روی اسکنر کمی منحرف شود، شانس تایید آن به مراتب کاهش می‌یابد یا خیس بودن انگشت کاربر منجر به عدم عملکرد درست اسکنر انگشت گوشی می‌شود.

 

نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس

 

گوشی Zenfone 3 Max ZC520TL از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و فریم اصلی آلومینیومی دارد. جنس قاب پشت گوشی هم آلومینیومی است و خبری از شیشه گوریلاگلس برای محافظت از آن وجود ندارد! در بررسی گوشی مشخص شد که متاسفانه قاب پشت آن به شدت در برابر برخورد با اشیای نوک تیز حساس است و خیلی زود روی آن خط و خش ایجاد می‌شود، بنابراین لازم است حتما از کیف و کاور موبایل برای محافظت از آن استفاده شود. وزن زنفون 3 مکس ZC520TL حدود 148 گرم بوده و ابعاد بدنه دستگاه هم 8.6 در 73.7 در 149 میلیمتر خواهد بود. بنابراین گوشی مذکور از نظر ابعاد بدنه و وزن نسبت به گوشی های امروزی کوچک تر و سبک تر است اما با این حال ضخامت بدنه چندان کمی ندارد.

بنابراین در یک جمع‌بندی کلی از این بخش بررسی زنفون 3 مکس ایسوس می‌توان اینطور گفت که گوشی نام برده شده از نظر سبک طراحی و ظاهر یک گوشی کاملا معمولی خواهد بود و سبک طراحی آن قدیمی و منسوخ شده به نظر می‌رسد. کیفیت ساخت گوشی خوب است و این موضوع به ویژه با در نظر گرفتن قیمت گوشی به طور کامل قابل درک خواهد بود. اگر خیلی به ظاهر گوشی اهمیت نمی‌دهید یا طرفدار گوشی هایی که به صفحه نمایش های بزرگ و با حاشیه های باریک مجهز هستند نیستید، ایسوس Zenfone 3 Max ZC520TL می‌تواند گزینه خرید خوبی برایتان باشد، اما اگر دوست دارید گوشی با ظاهر شیک و به روز داشته باشید، زنفون 3 مکس ZC520TL چندان گزینه خرید خوبی برایتان محسوب نمی‌شود.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL):صفحه نمایش 

برخلاف گوشی های امروزی که اغلب از نمایشگر های بزرگ و با حاشیه باریک بهره می‌برند، زنفون 3 مکس ایسوس یک صفحه نمایش نسبتا کوچک 5.2 اینچی دارد و حاشیه های صفحه نمایش گوشی هم اصلا باریک نیستند. با یک نگاه ساده به دو لبه فوقانی و زیرین صفحه نمایش گوشی به خوبی متوجه این امر خواهید شد. پنل نمایشگر گوشی از نوع IPS LCD است و رزولوشن 1280 در 720 یا اصطلاحا اچ دی توسط آن ارائه می‌شود. نسبت تصویر نمایشگر دستگاه 16 به 9 در نظر گرفته شده و تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 282 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. متاسفانه روی صفحه نمایش گوشی هم با شیشه گوریلاگلس پوشانده نشده و به همین سبب اکیدا توصیه داریم از گلس محافظ ال سی دی برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی آن استفاده کنید.

اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی چطور است؟ در بررسی زنفون 3 مکس ایسوس ZC520TL مشخص شد کیفیت محتوایی که روی صفحه نمایش گوشی به تصویر کشیده می‌شوند وضعیت کاملا معمولی دارند. رزولوشن و تراکم پیکسلی نه چندان بالای صفحه نمایش گوشی سبب شده‌اند که محتوای روی آن خیلی با کیفیت نباشد و اگر با دقت به آن نگاه کنید پیکسلی های روی نمایشگر قابل رویت باشند. شما حتی با نگاه خیلی دقیق و ریزبینانه به آیکون اپلیکیشن های روی صفحه نمایش گوشی هم می‌توانید پیکسل های آن را ببینید. از نظر کنتراست و تفکیک پذیری رنگ ها و همچنین شارپنس هم صفحه نمایش گوشی Asus Zenfone 3 Max ZC520TL عملکرد کاملا معمولی دارد.

 

بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL)

 

بنابراین واقعا نمی‌توان مدعی شد که صفحه نمایش گوشی خیلی با کیفیت است و می‌تواند از نقاط قوت دستگاه باشد. به عقیده با توجه به اینکه گوشی محصول سال 2016 میلادی است و در آن زمان به عنوان یک گوشی خوش قیمت روانه بازار شده بود، کیفیت نمایشگر آن مطلوب و قابل قبول محسوب می‌شود و واقعا هم نمی‌توان انتظار بیشتری از آن داشت. صفحه نمایش 5.2 اینچی و IPS LCD گوشی مذکور از نظر تولید روشنایی هم عملکرد متوسطی دارد. با تنظیم شدت روشنایی صفحه نمایش دستگاه بر روی 100 درصد تقریبا می‌توانید در اغلب محیط های باز و تحت تابش نور با گوشی در تعامل باشید و محتوای روی نمایشگر آن را ببینید. البته اگر شدت نور مستقیمی که به صفحه نمایش گوشی می‌تابد زیاد باشد، ممکن است مشکلاتی هم برای مشاهده محتوای روی نمایشگر به وجود آید.

بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که اگر خیلی به کیفیت نمایشگر گوشی اهمیت می‌دهید یا دوست دارید گوشی داشته باشید که به صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه مجهز باشد، خرید ایسوس زنفون 3 مکس گزینه خرید خیلی خوبی برایتان نخواهد بود. کیفیت عملکرد صفحه نمایش این گوشی در حد یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه ای است که در سال 2016 روانه بازار شده و چیزی فراتر از آن را ارائه نمی کند.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL):سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

یکی از قابل بحث ترین ویژگی های گوشی Zenfone 3 Max ZC520TL برای آن دسته افرادی که می‌خواهند در سال 2019 این گوشی را خریداری کنند مربوط به سیستم عامل و بستر نرم افزاری دستگاه می‌شود. با توجه به اینکه گوشی مذکور در سال 2016 معرفی شده به طور پیش فرض از اندروید 6 مارشمالو بهره می‌برد! این در حالیست که هم اکنون در آستانه تولید و عرضه گوشی های مجهز به اندروید 10 هستیم! بنابراین قدیمی بودن سیستم عامل پیش فرض گوشی بدون شک یکی از اصلی ترین نقاط ضعف آن خواهد بود. رابط کاربری که روی سیستم عامل گوشی نصب و راه اندازی شده هم ZenUI 3.0 است که رابط چندان قدرتمند و بهینه‌ای محسوب نمی‌شود. با این حال ما بررسی زنفون 3 مکس ایسوس را با همان سیستم عامل و بستر نرم افزاری پیش فرض دستگاه انجام دادیم و در این بخش تجربه خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در بررسی بستر نرم افزاری گوشی مشخص شد که کیفیت عملکرد دستگاه در این زمینه بد نیست و گوشی عملکرد روان و بدون مشکلی دارد. انجام کارهایی مثل وبگردی و تماشای ویدیو در یوتیوب و آپارات بدون مشکل در گوشی امکانپذیر خواهد بود و لگ و تاخیری را به همراه ندارد. نصب و اجرای اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و تلگرام هم در گوشی بدون مشکل انجام می‌شود اما با پر شدن حافظه داخلی دستگاه، لگ و تاخیرهایی در عملکرد آن به وجود می‌آید که حتی می‌تواند در حالت عادی بکارگیری گوشی و انجام کارهای روزمره هم قابل رویت باشد. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بازده را از بستر نرم افزاری Asus Zenfone 3 Max ZC520TL دریافت کنید بهتر است از پر شدن حافظه داخلی آن جلوگیری به عمل آورید.

 

مشخصات زنفون 3 مکس ایسوس

 

قابلیت هایی که در بستر نرم افزاری گوشی ارائه شده‌اند خیلی زیاد نیستند و از سمت دیگر تعداد اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده روی دستگاه تقریبا زیاد است. این اپلیکیشن ها به همراه سیستم عامل گوشی بخش نسبتا قابل ملاحظه‌ای از حافظه داخلی آن را اشغال می‌کنند و منجر می‌شوند که فضای ذخیره سازی محدودتری در اختیار کاربر قرار گیرد. به عقیده ما اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید شاید بتوانید با نصب یک کاستوم رام (Custom ROM) مناسب در گوشی ایسوس Zenfone 3 Max ZC520TL بازده بهتری از آن دریافت کنید. در نظر داشته باشید که نصب کاستوم رام کار ساده‌ای نیست و مسئولیت انجام آن بر عهده کاربر خواهد بود. در غیر این صورت، بستر نرم افزاری پیش فرض گوشی فقط تا زمانی که حافظه داخلی آن تحت فشار قرار نگیرد عملکرد خوب و روانی خواهد داشت.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TLC):پردازنده، رم و حافظه داخلی 

مطمئنا یکی از مهمترین بخش های نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس مربوط به تعیین قدرت عملکرد دستگاه و پتانسیل پردازشی آن می‌شود. گوشی Zenfone 3 Max ZC520TL از تراشه MT6737M شرکت مدیاتک بهره می‌برد که یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. هر چهار هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.25 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 هم در تراشه مذکور وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. لازم به ذکر است که تراشه MT6737M مدیاتک یک تراشه قدیمی و میان رده محسوب می‌شود که طی فرآیند 28 نانومتری تولید شده، بنابراین به هیچ عنوان نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشیم.

گوشی Zenfone 3 Max ZC520TL ایسوس از نظر رم شامل دو نسخه مختلف 2 و 3 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی هم در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است. هر دو نسخه گوشی قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی (Micro SD) را دارند و می‌تواند با نصب این قطعه، فضای ذخیره سازی دستگاه را تا سقف اسمی 256 گیگابایت افزایش داد. البته با توجه به اینکه افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در گوشی زنفون 3 مکس منجر به کند شدن آن می‌شود توصیه داریم به هیچ وجه در آن رم میکرو اس دی نصب نکنید و حتی تا حد ممکن از پر شدن حافظه داخلی و اصلی گوشی هم ممانعت به عمل آورید. لازم به ذکر است که ما در این بررسی نسخه مجهز به رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی این گوشی را در اختیار داشتیم.

 

نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL)

 

همانگونه که در بخش قبل بررسی زنفون 3 مکس ایسوس ZC520TL اشاره داشتیم گوشی برای انجام کارهای روزمره می‌تواند گزینه مناسبی باشد و اپلیکیشن های موبایل محبوب از قبیل تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و غیره تا زمانی که حافظه داخلی دستگاه تحت فشار قرار نداشته باشد بدون مشکل قابل استفاده هستند. اما برای درک بهتر کیفیت و قدرت عملکرد گوشی زنفون 3 مکس ZC520TL ما بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی آن نصب و اجرا کردیم. متاسفانه در همان چند دقیقه اول اجرای بازی شاهد افت فریم های محسوسی بودیم و لگ و تاخیر های زیادی در گوشی نمایان شدند. بنابراین انجام بازی مذکور با گوشی زنفون 3 مکس امکانپذیر نبود.

بعد از اینکه از بازی پابجی موبایل خارج شدیم، لگ و تاخیرهای دستگاه ادامه داشتند و گوشی حداقل تا 10 ثانیه هنوز به ثبات اولیه خودش نرسیده بود. با حذف بازی پابجی موبایل از گوشی و ریستارت دستگاه مشکل حل و عملکرد دستگاه دوباره به حالت پایدار رسید. بنابراین از این بخش نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که گوشی مذکور برای انجام تسک های سنگین و اجرای بازی های اندرویدی HD اصلا گزینه مناسبی نیست و باید روی آن فقط به عنوان یک گوشی کار راه‌انداز و مناسب برای انجام کارهای روزمره و عادی حساب باز کرد. فراموش نکنید که Zenfone 3 Max ZC520TL محصول سال 2016 میلادی است و در آن سال به عنوان یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه روانه بازار شده بود.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL):دوربین اصلی و سلفی 

نوبتی هم باشد نوبت به دوربین گوشی و بررسی کیفیت عملکرد آن می‌رسد. همانطور که در بخش اول مقاله اشاره کردیم، دوربین اصلی گوشی زنفون 3 مکس ZC520TL از یک لنز واحد تشکیل می‌شود که وضوح 13 مگاپیکسلی دارد. این لنز دوربین از دیافراگم F/2.2 بهره‌مند است و از قابلیت فوکوس خودکار، عکسبرداری پانوراما، HDR و ضبط ویدیو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه درست در کنار لنز دوربین اصلی گوشی یک چراغ فلش LED هم نصب شده که می‌توان در محیط های با نور کم از آن برای بهبود وضعیت نور و عکسبرداری استفاده کرد. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور است؟

در بررسی زنفون 3 مکس ایسوس ZC520TL مشخص شد که دوربین اصلی این گوشی در محیط های با نور مناسب عکس های نسبتا خوبی ضبط می‌کند که کیفیت قابل قبولی دارند، البته اینطور نیست که کیفیت عکس های ضبط شده با دوربین 13 مگاپیکسلی گوشی در این شرایط به قدری زیاد باشد که آن را از نقاط قوت دستگاه محسوب کنیم. متاسفانه در محیط های کم نور و به ویژه تاریک تر مثل شب، کیفیت ضبط عکس با دوربین اصلی دستگاه به طرز قابل ملاحظه‌ای افت می‌کند و نویزهای زیادی در تصویر ضبط شده نمایان خواهد شد. در اینگونه مواقع استفاده از چراغ فلش LED دوربین اصلی هم نمی‌تواند خیلی کمکی به بهبود شرایط داشته باشد. بنابراین در مجموع کیفیت عملکرد دوربین اصلی Zenfone 3 Max ZC520TL کاملا معمولی است.

 

نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL)

 

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی از یک لنز 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که دیافراگم F/2.0 دارد. کیفیت عملکرد دوربین سلفی این گوشی کاملا معمولی بوده و بهتر است بگوییم که لنز 5 مگاپیکسلی آن فقط به عنوان یک لنز کار راه انداز در دستگاه بکار رفته است. با دوربین سلفی گوشی در محیط های با نور خوب عکس های کاملا معمولی قابل ضبط هستند و در محیط های با نور کم و تاریک کیفیت عکس هایی که ضبط می‌شوند مطلوب نخواهند بود. پس در یک جمع‌بندی کلی از این بخش نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس ZC520TL می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی دستگاه کاملا معمولی است و نباید حساب ویژه‌ای روی آن ها باز کنید.

 

 نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL):باتری و شارژدهی 

در آخرین بخش بررسی Asus Zenfone 3 Max ZC520TL در رابطه با باتری گوشی، کیفیت شارژدهی آن و همچنین سرعت شارژ مجدد باتری صحبت می‌کنیم. باتری که در قلب این گوشی و با هدف تامین انرژی مورد نیازش به کار رفته از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 4130 میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون انتظار داریم که باتری آن بتواند در تامین انرژی مورد نیاز دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد. خوشبختانه بعد از بررسی زنفون 3 مکس ایسوس هم شاهد همین امر و نتیجه‌گیری بودیم. بعد از بررسی گوشی مشخص شد که باتری آن با یک مرتبه شارژ تقریبا می‌تواند 1.5 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را برای یک کاربر معمولی تامین کند.

در نظر داشته باشید که منظور از کاربر معمولی در واقع کاربری است که به صورت عادی و برای رفع نیازهای روزمره از گوشی استفاده می‌کند. طبیعتا هرچقدر مقدار استفاده کاربر از گوشی و مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش دستگاه بیشتر باشد، سرعت خالی شدن شارژ باتری هم بیشتر می‌شود اما در هر صورت و تحت هر شرایط گوشی Zefone 3 Max ZC520TL قدرت شارژدهی خوبی دارد. متاسفانه این گوشی از قابلیت شارژ سریع یا بیسیم پشتیبانی به عمل نمی‌آورد و برای فول شارژ باتری آن با استفاده از شارژر اورجینال گوشی تقریبا باید 130 دقیقه زمان صرف شود.

 

نقد و بررسی زنفون 3 مکس ایسوس (Asus Zenfone 3 Max ZC520TL)

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی زنفون 3 مکس ZC520TL ایسوس پرداختیم. این گوشی محصول سال 2016 است و طبیعتا از نظر سبک طراحی و ظاهر با گوشی های امروزی تفاوت دارد. همچنین سخت افزار و نرم افزاری آن هم چندان به روز و قدرتمند نخواهند بود اما با این حال دستگاه برای رفع نیازهای روزمره یک کاربر معمولی عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند به خوبی نقش یک گوشی کار راه‌ انداز و خوش قیمت اندرویدی را ایفاء کند. برخی از اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی در بخش زیر طی دو دسته بندی مجزا مشخص شده‌اند.

 

نقاط قوت:

  • بدنه فلزی
  • بهره‌مندی از اسکنر انگشت
  • شارژدهی خوب باتری
  • قیمت مناسب

 

نقاط ضعف:

  • طراحی و ظاهر قدیمی
  • سیستم عامل قدیمی
  • قدرت پردازشی نه چندان خوب




:: برچسب‌ها: نقد زنفون 3 مکس ایسوس , مشخصات زنفون 3 مکس ایسوس , خرید زنفون 3 مکس ایسوس , قیمت زنفون 3 مکس ایسوس , بررسی زنفون 3 مکس ایسوس , بررسی Asus Zenfone 3 Max , خرید Asus Zenfone 3 Max , مشخصات Asus Zenfone 3 Max , خرید گوشی موبایل ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: