نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite : مقاوم و خوش قیمت
نوشته شده توسط : edbazar

گوشی های دوجی اس 70 و اس 70 لایت (Doogee S70 & S70 Lite) از گوشی های مقاوم و جدید برند دوجی هستند که قیمت مقرون به صرفه‌ای در مقایسه با دیگر گوشی های این برند دارند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی Doogee S70 و Doogee S70 Lite بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن ها داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

اگر با شرکت دوجی (Doogee) آشنا باشید می‌دانید که این برند استاد تولید گوشی های مقاومت یا اصطلاحا راگد (Rugged) است. گوشی هایی که توسط این شرکت تولید می‌شوند عموما برای افراد و کاربرانی مناسب هستند که به مقاوم بودن گوشی و امکان استفاده از آن در شرایط خاص و دشوار نیاز دارند. دو گوشی دوجی S70 و دوجی S70 لایت از جدیدترین محصولات این برند هستند که در طراحی آن ها توجه ویژه‌ای به سه عامل مقاومت، قیمت و گیمینگ شده است! به بیان دیگر شرکت دوجی سعی کرده در این دو گوشی علاوه بر ارائه مقاومت عالی و طراحی یک گوشی راگد، قیمت گوشی را هم در حد مقرون به صرفه و مناسبی کنترل کرده و در سمت مقابل توجه ویژه‌ای به پتانسیل گوشی در اجرای بازی های HD و سنگین داشته باشد.

بنابراین قیمت Doogee S70 و Doogee S70 Lite در مقایسه با اغلب گوشی های راگد دیگری می‌شناسید به مراتب مقرون به صرفه تر خواهد بود و این مسئله یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت دو اسمارتفون نام برده شده محسوب می‌شود. تفاوت های اصلی مابین دو گوشی S70 و S70 Lite بسیار ناچیز است و در طول مقاله سعی می‌کنیم هر کجا که لازم باشد به این تفاوت ها اشاره داشته باشیم. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی مقاوم و خوش قیمت را دارید و دوجی اس 70 و اس 70 لایت از گزینه های خرید مد نظرتان هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite را از دست ندهید. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

در رابطه با سبک طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت گوشی دوجی اس 70 و دوجی اس 70 لایت می‌توان صحبت های زیادی کرد، چون مهم ترین و واضح ترین تفاوت مابین این دو گوشی با دیگر گوشی های عادی امروز مربوط به سبک طراحی و ظاهر آن ها می شود. قبل از هر چیز باید اشاره داشته باشیم که دو گوشی نام برده شده از نظر ظاهر و سبک طراحی و کیفیت ساخت تفاوتی با هم ندارند و از این نظر فرقی نمی‌کند که شما کدام نسخه از دو گوشی نام برده شده را تهیه کنید. فریم اصلی آن ها از آلومینیوم ساخته شده و روی قاب گوشی با یک لایه الیاف پلی‌کربنات بسیار مقاوم پوشانده می‌شود که تقریبا ایجاد خط و خش و خراشیدگی در حالت عادی بر روی آن غیر ممکن خواهد بود.

 

بررسی Doogee S70

 

ابعاد بدنه گوشی 13.6 در 80.8 در 171.8 میلیمتر بوده و وزن آن معادل 278.3 گرم خواهد بود، بنابراین با یک گوشی ضخیم و سنگین رو به رو هستید که کاملا مشخص است ظرافت در ساخت آن خیلی مورد توجه قرار نگرفته است. هر دو گوشی Doogee S70 و Doogee S70 Lite قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارند و به اسکنر انگشت مجهز هستند. در بررسی Doogee S70 و S70 Lite مشخص شد که اسکنر انگشت این دو گوشی سرعت عمل مطلوبی دارد و می‌توان روی آن به عنوان یک قابلیت امنیتی مناسب حساب باز کرد. اسکنر انگشت این دو گوشی در قاب پشت آن ها و درست زیر محل نصب لنز های دوربین اصلی دستگاه تعبیه شده است.

هر دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت از قابلیت تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کنند. البته کیفیت عملکرد این قابلیت به اندازه اسکنر انگشت گوشی نیست و عموما در شرایط خاص مثل مواقعی که نور کافی در محیط وجود نداشته باشد خیلی عملکرد با ثباتی ندارد، بنابراین خیلی حساب ویژه‌ای بر روی قابلیت تشخیص چهره دو گوشی مذکور باز نکنید. اما چرا به گوشی Doogee S70 و S70 Lite لقب راگد یا مقاوم داده شده است؟ هر دو گوشی مذکور ضد آب بهره‌مند هستند و از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند. در بررسی Doogee S70 و S70 Lite مشخص شد که این دو گوشی به راحتی می‌توانند تا 30 دقیقه در آب غوطه ور باقی مانده و هیچ مشکلی برایشان به وجود نیاید!

 

بررسی Doogee S70

 

بنابراین وقتی می‌گوییم دوجی S70 و S70 لایت ضد آب هستند، می‌توانید با اطمینان کامل نسبت به بیان این امر اقدام کنیم و شما هم خیالتان از بابت این مسئله راحت باشد. اما فقط ضد آب بودن دو گوشی منجر نشده که به آن ها لقب راگد داده شود. این دو گوشی از استاندارد های نظامی و مقاومتی خاصی هم پشتیبانی به عمل می‌آورند که بسیار جالب بوده و منجر می‌گردند که امکان آسیب زدن به آن ها به راحتی وجود نداشته باشد. برای مثال در بررسی ما مشخص شد که هر دو گوشی S70 و S70 Lite دوجی بدون مشکل از حوادثی مثل افتادن گوشی از دست کاربر از ارتفاع 1 متری و سایر شرایط مشابه این چنینی جان سالم به در می‌برند، اگرچه گفته می‌شود قابلیت هایی مثل ضد شوک بودن فقط در Doogee S70 ارائه شده و Doogee S70 Lite از این ویژگی بهره‌مند نیست.

دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت از نظر مقاومت در برابر حرارت و گرما هم استاندارد خاصی را ارائه می‌کنند که سبب می‌شود به راحتی بتوان در دمای بالا و دماهای زیر صفر درجه بدون مشکل از آنها استفاده کرد. بنابراین در صورت خرید یکی از دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت خیالتان از بابت مقاومت دستگاه در برابر ضربه، فشار و آب خوردگی راحت خواهد بود و نگرانی از این جهت نخواهید داشت. به همین جهت است که به گوشی های مذکور قلب راگد یا فوق مقاوم داده شده است. طبیعتا گوشی های دوی اس 70 و اس 70 لایت مثل دیگر گوشی های راگد ظاهر خیلی به روز و عادی ندارند که این موضوع در عکس های ضمیمه شده به وضوح مشخص است.

 

بررسی Doogee S70

 

بنابراین به طور کلی اگر بخواهیم جمع‌بندی از این بخش نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite داشته باشیم می‌توانیم اینطور بگوییم که این دو اسمارتفون از سبک طراحی خاصی بهره می‌برند که در آن توجه کاملی به مقاومت دستگاه شده و کیفیت ساخت هر دو گوشی بالاست. بدین سبب کاربر تقریبا بدون نگرانی از ضربه دیدن گوشی یا خرابی ناشی از آب خوردگی می‌تواند از آن ها استفاده کند. ظاهر دو گوشی اس 70 و اس 70 لایت دوجی هم با توجه به کارایی دستگاه و مقاومت بالای آن خیلی متعارف و مشابه با گوشی های عادی نیست که این امر در طراحی اسمارتفون های راگد (فوق مقاوم) کاملا طبیعی محسوب می‌شود. پس هر دو گوشی S70 و S70 Lite دوجی نمره خوبی از این بخش بررسی دریافت می‌کنند.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: صفحه نمایش

یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با پنل IPS LCD در هر دو گوشی دوجی S70 و S70 Lite بکار گرفته شده که تقریبا چیزی در حدود 66.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. روی صفحه نمایش گوشی با یک لایه شیشه گوریلاگلس 4 پوشانده شده اما شرکت دوجی با این حال به همراه گوشی های مذکور یک گلس محافظ ال سی دی را هم به صورت رایگان ارائه می‌کند که نشان می‌دهد بهتر است حتما از این گلس برای محافظت از نمایشگر دستگاه استفاده به عمل آید. رزولوشن صفحه نمایش گوشی های مذکور هم مشابه و فول اچ دی پلاس (2160 در1080 پیکسل) در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب تراکم پیکسلی در حدود 403 پیکسل در هر اینچ برای نمایشگر آن ها به ارمغان آورده می‌شود.

یکی از نکات خیلی جالبی که در بررسی Doogee S70 و S70 Lite متوجه آن شدیم مربوط به دقت عمل عالی نمایشگر دستگاه و تاچ آن می‌شد. استفاده از تاچ گوشی و تعامل با ال سی دی دستگاه حتی با در دست داشتن دستکش هم امکانپذیر خواهد بود. ضمن اینکه برای استفاده از صفحه نمایش گوشی و تاچ آن در محیط های سرد و زیر صفر درجه هم که اغلب اختلال هایی در عملکرد تاچ اسمارتفون ا به وجود می‌آید، مشکلی با دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت نخواهید داشت. اما کیفیت نمایش محتوا بر روی نمایشگر 5.99 اینچی گوشی های مورد نظر چطور است؟

 

بررسی Doogee S70

 

با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی خوبی که توسط صفحه نمایش دو گوشی ارائه شده، محتوا بر روی نمایشگر دستگاه کیفیت بسیار مطلوبی دارد. درک این مسئله با نگاه کردن به محتوای روی نمایشگر گوشی به خوبی امکانپذیر است و نیازی وجود ندارد که از تحلیل های خاص و پیچیده برای درک این امر استفاده شود. شارپنس، کنتراست و شادابی تصویر خوبی هم توسط صفحه نمایش دستگاه ارائه می‌شود. بنابراین اگر اهل تماشای فیلم در گوشی هستید یا به کیفیت نمایش محتوا بر روی ال سی دی دستگاه اهمیت می‌دهید، دو گوشی دوجی S70 و دوجی S70 Lite گزینه های خرید بدی برایتان نخواهند بود و بی‌شک رضایت شما را جلب می‌کنند.

نکته بعدی که در بررسی Doogee S70 و S70 Lite متوجه آن شدیم این است که نمایشگر آن ها کیفیت نسبتا خوبی از نظر ارائه روشنایی دارد. با تنظیم شدت روشنایی صفحه نمایش آن ها بر روی 100 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور محتوای روی نمایشگر را به خوبی ببینید و با گوشی در تعامل باشید. اگر شدت نور محیط خیلی زیاد باشد یا نور مستقیما بر روی نمایشگر گوشی بتابد، ممکن است رفلکس یا بازتاب آن کمی آزاردهنده شود چون بازتاب نور در نمایشگر دو گوشی دوجی اس 70 و اس 70 لایت نسبتا زیاد است و این امر در برخی مواقع می‌تواند آزاردهنده شود. با این حال در اغلب شرایط شدت روشنایی خوبی که توسط صفحه نمایش دو گوشی تولید می‌شود منجر خواهد شد که برای مشاهده محتوا بر روی ال سی دی آن ها و تعامل با دستگاه مشکلی نداشته باشید. پس در مجموع می‌توان اینطور گفت که دو گوشی Doogee S70 و Doogee S70 Lite از صفحه نمایش خوبی بهره می‌برند که برای انجام کارهای روزمره و تماشای فیلم یا ویدیو مناسب است.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: سیستم عامل و بستر نرم افزاری

شرکت دوجی همیشه سعی می‌کند که گوشی های راگد یا فوق مقاومت خودش را با تجهیز به سیستم عامل اندروید روانه بازار سازد و دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت هم از این قاعده مستثنی نیستند. اندروید 8.1 اوریو (Android 8.1 Oreo) به طور پیش فرض روی آن ها نصب شده و در بستر نرم افزاری آن ها قابلیت ها و ویژگی های خاصی ارائه می‌شود که قصد نداریم خیلی وارد جزئیات آن ها شویم، چون منجر به طولانی شدن مقاله و خارج شدن آن از حوصله شما عزیزان می‌شود. امکاناتی از قبیل امکان فعالسازی سریع حالت گیمینگ (Gaming Mode)، امکان شخصی سازی دستورات اشاره‌ای، ضبط اسکرین شات با کشیدن سه انگشت به سمت پایین بر روی نمایشگر و غیره برخی از ویژگی های نرم افزاری جالب ارائه شده در دو گوشی S70 و S70 Lite دوجی هستند.

 

بررسی Doogee S70

 

اگر بخواهیم توضیح خیلی کوتاهی در مورد حالت گیمینگ گوشی بدهیم باید بگوییم که این حالت سبب می‌شود رم موبایل سریعا در حالت بهینه‌ای قرار گیرد و تسک های پس زمینه تا جای ممکن متوقف شوند و بستر مناسب تری برای اجرای بازی های سنگین و HD اندرویدی فراهم آید. اما عملکرد بستر نرم افزاری گوشی های مورد نظر چطور است؟ در بررسی Doogee S70 و S70 Lite مشخص شد که هر دوی آن ها از بستر نرم افزاری روان و خوبی بهره می‌برند. جهش مابین منوهای مختلف گوشی، تغییر در تنظیمات آن، وبگردی، نصب و استفاده از اپلیکیشن های محبوبی مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و غیره همگی با سرعت مناسبی در دوجی اس 70 و اس 70 لایت انجام می‌شود.

بنابراین گوشی های مورد نظر از بستر نرم افزاری روان و خوبی بهره می‌برند. شاید آپدیت های اندرویدی برای مدت زمان طولانی برای این دو گوشی منتشر نشود و از این نظر پشتیبانی خیلی عالی از آن ها به عمل نیاید، اما مطمئنا به روز بودن سیستم عامل گوشی برای کاربری که در پی دنبال خرید گوشی راگد و فوق مقاوم است، آنقدرها عامل مهمی نخواهد بود. به عقیده ما همین که بستر نرم افزاری هر دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت عملکرد روانی دارد و هر دوی آن ها به خوبی می‌توانند انجام کارهای روزمره را بدون مشکل برای کاربر میسر سازند، از این بخش بررسی ما سربلند خارج می‌شوند. پس بستر نرم افزاری خوب و روان از ویژگی های مثبت دو گوشی Doogee S70 و Doogee S70 Lite خواهد بود.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: پردازنده، رم و حافظه داخلی

اما نوبت به بررسی پتانسیل پردازشی گوشی های مذکور می‌رسد. هر دو گوشی دوجی S70 و دوجی S70 Lite از یک تراشه مرکزی مشابه بهره می‌برند که Helio P23 نام دارد. پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته‌ای است و هر هشت هسته آن از نوع Cortex-A53 خواهند بود که چهار مورد آن ها فرکانس کاری 1.65 گیگاهرتزی دارند و چهار مورد دیگر فرکانس 2.3 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. پردازنده گرافیکی که در این تراشه بکار رفته هم پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 خواهد بود. اما علیرغم یکسان بودن تراشه بکار رفته در دو گوشی دوجی S70 و S70 لایت، ظرفیت رم آن ها متفاوت خواهد بود. رم دوجی اس 70 ظرفیت 6 گیگابایتی دارد دوجی S70 لایت از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که ما در بررسی Doogee S70 نسخه اصلی آن که مجهز به رم 6 گیگابایتی بوده را مورد ارزیابی قرار دادیم.

اما وضعیت حافظه داخلی دو گوشی چطور است؟ از نظر حافظه داخلی و فضای ذخیره سازی اطلاعات هم تفاوتی مابین دوجی S70 و S70 Lite وجود ندارد و هر دوی آن ها از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برند و امکان ارتقاء فضای ذخیره سازی اطلاعات آن ها با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) تا سقف اسمی 128 گیگابایت وجود خواهد داشت. نکته جالبی که باید به آن اشاره داشته باشیم مربوط به امکان استفاده از دو گوشی Doogee S70 و Doogee S70 Lite در کنار گیم پد اختصاصی می‌شود که شرکت دوجی برای آن ها ارائه کرده است. این گیم پد که یک گیم پد شارژی است، حالتی ایجاد می‌کند که گوشی شما با چفت شدن در آن و از طریق اتصال بلوتوث بتوان تجربه گیمینگ متفاوتی را برایتان به ارمغان آورد. به همین سبب است که گفتیم در طراحی گوشی های دوجی اس 70 و 70 لایت توجه ویژه‌ای به سه عامل مقاومت، قیمت و گیمینگ شده است.

 

بررسی Doogee S70

 

برای درک بهتر قدر عملکرد دو گوشی S70 و S70 Lite ما بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی دوجی اس 70 نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه اجرا کردیم. سپس از بازی خارج شدیم و مابین چند اپلیکیشن ساده بخش Recent Apps (اپلیکیشن های اخیر) جهش هایی داشتیم تا سرعت عملکرد رم گوشی برایمان قابل درک شود. نتیجه بررسی صورت گرفته نشان داد که گوشی Doogee S70 به راحتی از پس اجرای بازی پابجی موبایل بر می‌آید و هیچ مشکلی از این نظر ندارد. نصب و اجرای بازی های سنگین دیگر هم در این گوشی بدون مشکل قابل انجام خواهد بود اما توصیه داریم همیشه از پر شدن حافظه داخلی دستگاه جلوگیری نمایید چون پر شدن حافظه داخلی گوشی می‌تواند منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد دستگاه شود.

پس علیرغم اینکه گوشی دوجی S70 اسمارتفونی است که با هدف ارائه مقاومت بالا و در عین حالت داشتن قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده، قدرت پردازشی و پتانسیل گیمینگ مطلوبی هم دارد. این موضوع از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن به شمار می‌رود که به صورت مشابه در گوشی Doogee S70 Lite هم شاهد آن هستیم. تجربه بازی کردن با گوشی های اس 70 و اس 70 لایت دوجی به همراه گیم پد اختصاصی آن ها واقعا می‌تواند لذت بخش باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی خوش قیمت و مقاوم هستید که پتانسیل خوبی در اجرای بازی های سنگین و HD اندرویدی داشته باشد، دوجی S70 و دوجی S70 Lite می‌توانند گزینه های خرید خوبی برایتان به شمار آیند.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: دوربین اصلی و سلفی

اما نوبت به بررسی کیفیت عملکرد دوربین اصلی دو گوشی مورد نظر می‌رسد. هر دو گوشی دوجی اس 70 و اس 70 لایت از دوربین دوگانه بهره‌مند هستند که ترکیب دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی را ارائه می‌کنند. دیافراگم لنز دوربین اصلی آن ها F/1.8 است و یک چراغ فلش LED اختصاصی هم برایشان در نظر گرفته شده که به طور کامل در بخش فوقانی قاب پشت دستگاه قابل رویت خواهد بود. قابلیت هایی نظیر فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، زوم دیجیتال، عکسبرداری پانوراما، HDR، تشخیص خودکار چهره، زوم لمسی و برخی ویژگی های دیگر هم توسط دوربین اصلی این دو گوشی پشتیبانی می‌شود. ضمن اینکه با دوربین اصلی این دو گوشی قادر به ضبط ویدئو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه خواهید بود.

 

بررسی Doogee S70

 

در بررسی Doogee S70 و S70 Lite مشخص شد که دوربین اصلی آن ها در محیط های با نور مناسب واقعا عملکرد خوبی دارد. کیفیت عکس هایی که در این شرایط با دوربین اصلی گوشی های مذکور ضبط شدند واقعا فراتر از انتظار ما بودند. بنابراین در محیط های باز و با نور خوب می‌توانید عکس های مناسبی را با دوربین اصلی دوجی اس 70 و اس 70 لایت ضبط کنید. اما در محیط های با نور کم و تاریک، کیفیت عکسبرداری دوربین اصلی گوشی افت می‌کند و عکس هایی که در این شرایط ضبط می‌شوند خیلی دقیق نخواهند بود و عموما نویزهای نسبتا زیادی دارند. به ویژه در محیط های کاملا تاریک و شب میزان افت کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی به حداکثر مقدار خود می‌رسد.

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی های نام برده شده از یک لنز 16 مگاپیکسلی تشکیل شده که البته در برخی مناطق دوربین سلفی نسخه لایت گوشی دوجی S70 مجهز به لنز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. کیفیت عملکرد دوربین سلفی دو گوشی مذکور هم طبق بررسی که انجام دادیم مطلوب بود اما مثل دوربین اصلی، کیفیت عملکرد دوربین سلفی هم در محیط های با نور کم و تاریک به طرز قابل ملاحظه‌ای افت می‌کند. بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش نقد و بررسی Doogee S70 و Doogee S70 Lite اینطور نتیجه‌گیری کرد که دوربین آن ها برای عکسبرداری در محیط های با نور مناسب خوب است و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند، اما عکسبرداری در محیط های با نور کم و تاریک خیلی دلپذیر نخواهد بود.

 

نقد و بررسی Doogee S70 و S70 Lite: باتری و شارژدهی

باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی های دوجی اس 70 و اس 70 لایت بکار رفته ظرفیت بالای 5500 میلی آمپر ساعتی دارد و با توجه به این امر انتظار داریم که قدرت شارژدهی باتری دستگاه بسیار مناسب باشد. نتیجه بررسی Doogee S70 و S70 Lite هم نشان دهنده همین امر بود. در این بررسی مشخص شد که یک کاربر عادی با سطح استفاده نرمال از گوشی ضمن یک مرتبه شارژ باتری موبایل دوجی S70 یا S70 Lite تقریبا می‌تواند 2 روز بدون نیاز به شارژر از آن استفاده کند. همچنین مشخص شد انجام برخی اقدامات مثل اجرای بازی های HD منجر به افزایش سرعت خالی شدن شارژ باتری می‌شوند،

بنابراین اگر خیلی اهل گیم باشید، نمی‌توانید 2 روز بدون نیاز به شارژر از گوشی استفاده کنید. به بیان دیگر میزان شارژدهی باتری گوشی مستقیما با نحوه استفاده از آن توسط کاربر ارتباط دارد اما در حالت میانگین 2 روز شارژدهی توسط باتری دستگاه ارائه می‌شود که مقدار مطلوبی خواهد بود. ضمنا هر دو گوشی نام برده شده از قابلیت شارژ سریع خاصی پشتیبانی می‌کنند و به لطف آن می‌توان با شارژر اورجینال گوشی های مذکور باتری آن ها را ظرف مدت زمانی در حدود 110 دقیقه فول شارژ کرد. پس سرعت شارژ خوب و قدرت شارژدهی مناسب باتری می‌تواند از ویژگی های مثبت دو گوشی دوجی S70 و S70 Lite باشد.

 

بررسی Doogee S70

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی Doogee S70 و Doogee S70 Lite پرداختیم. این دو گوشی از نظر ساختار و مشخصات فنی چندان تفاوتی با هم ندارند و اصلی ترین تفاوت آن ها مربوط به ظرفیت رم می‌شود که در مورد آن صحبت کردیم. اگر به دنبال خرید یک گوشی راگد (فوق مقاوم)، خوش قیمت و مناسب برای گیم هستید، دوجی S70 و S70 Lite گزینه های خرید خوبی خواهند بود. اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این دو گوشی در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده است.

 

نقاط قوت:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار
  • مقاومت عالی در برابر آب خوردگی
  • صفحه نمایش خوب
  • قدرت پردازشی مطلوب
  • شارژدهی خوب باتری
  • سرعت شارژ مناسب باتری
  • قیمت مناسب

 

نقاط ضعف:

  • بدنه ضخیم و بزرگ
  • وزن زیاد




:: برچسب‌ها: بررسی Doogee S70 , قیمت Doogee S70 , بررسی دوجی S70 لایت , خرید دوجی S70 لایت , گوشی گیمینگ , مشخصات اس 70 لایت , گوشی راگد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: