نقد و بررسی سوییچ 8 پورت دی لینک DES 108A
نوشته شده توسط : edbazar

مقدمه

دی لینک (D-Link) یکی از عرضه کنندگان جهانی تجهیزات فناوری برای ایجاد ارتباط میان کاربران عادی و بنگاه ها با اطلاعات، منابع و یکدیگر می باشد. از دیدگاه دی لینک، نوآوری در فناوری یعنی «طراحی محصولات برتر، قدرتمند، با راندمان بالا و منطبق با هر بودجه». سوییچ 8 پورت اترنت پرسرعت D-Link DES 108A به شما اجازه می دهد تا با هزینه ی بسیار کم در رابطه با SOHO و SMB شبکه ی کوچکی را راه اندازی کرده و رایانه ها، اکسس پوینت ها (Access Point)، دوربین های تحت شبکه (IP Camera)، پرینترهای تحت شبکه و دیگر تجهیزات اترنت را به سرعت و سادگی و بدون نیاز به پیکربندی و تنظیمات پیچیده، به هم متصل نمایید. این سوییچ با برخورداری از هشت پورت ایترنت پرسرعت و عملکرد حسگری خودکار برای شناسایی حداکثر سرعت تجهیزات تحت شبکه، به شما اجازه می دهد تا شبکه ی خود را با حداکثر توان عملیاتی و بهترین عملکرد راه اندازی نمایید. خنک کنندگی در این تجهیز بدون استفاده از فن و تولید صدا صورت می گیرد و باعث گردیده تا سوییچ D-Link DES 108A کاملاً بی صدا عمل کرده و مناسب و ایده آل برای محیط های دفتری، کتابخانه ها و اتاق های جلسات باشد. اگر قصد خرید سوییچ برای انجام کارهای روزانه خود دارید با نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108 8 Port در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: نمای کلی

سوییچ 8 پورت اترنت پرسرعت D-Link DES 108A راهی سریع، آسان و اقتصادی برای افزودن یک شبکه ی پرسرعت به دفاتر خانگی، بنگاه های کوچک و متوسط می باشد. سوئیچ DES 108A دی لینک با سرعت انتقال داده ی 200Mbps برای انتقال سریع داده بسیار مناسب می باشد. همچنین با برخورداری از 8 پورت امکان توسعه ی سریع و آسان شبکه و اتصال چاپگرها، اسکنرها، تجهیزات ذخیره سازی و تجهیزات پشتیبان گیری به هر شبکه ای را فراهم می آورد.

 

سوییچ D-Link DES 108A

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: طراحی قدرتمند

سوییچ دی لینک DES 108A براساس دوام و عملکرد طراحی شده است. بدنه ی فلزی قدرتمند و محکم آن تضمین می نماید که محصول قادر است در برابر دمای بالا مقاومت کرده و در محیط های صنعتی از جمله کارخانه ها، ساخت و ساز و معدن مورد استفاده قرار گیرد. این ساختار همچنین به انتشار حرارت و کاهش فشار و تنش روی اجزای داخلی نیز کمک می کند.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: اتصال شبکه پرسرعت بی دردسر

8 پورت اترنت 10/100 دردسترس و خود-حسگر در جلو و دو نشانگرLED برای هر پورت با هدف تشخیص سریع وضعیت و سرعت از جمله ویژگی های ظاهری این سوییچ می باشد. سوییچ دی لینک DES 108A از کراس آورMDI/MDIX خودکار نیز پشتیبانی کرده و این امکان را فراهم آورده تا هر پورت مستقیماً و با استفاده از کابل های اترنت زوج به هم تابیده ی متداول به یک سرور، هاب، روتر یا سوییچ متصل گردد. سوییچ دی لینک DES 108A از استاندارد IEEE 802.1p QoS نیز پشتیبانی می کند که امکان سازماندهی و اولویت بندی داده های بحرانی و وابسته به زمان را برای یک تحویل کارآمد فراهم می آورد.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: استاندارد IEEE 802.1p QoS

با خرید سوییچ D-Link DES 108A استاندارد QoS در ترافیک شبکه شما را به گونه ای اولویت بندی می کند تا حتی درطی ترافیک سنگین داده ها، داده های حساس به زمان بصورت کارآمد تحویل داده شوند. این کار تضمین کننده ی تجربه ای دلنشین در خصوص انتقال جریان رسانه و تماس هایVoIP می باشد.

 

سوییچ D-Link DES 108A

 

 نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی

سوییچ دی لینک DES 108A بخشی از فناوری دوستدار محیط زیست دی لینک D-Link Green است. با توجه به قیمت سوییچ دی لینک DES 108A این سوییچ صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر را بدون قربانی کردن عملکرد یا کارکرد به ارمغان می آورد. این سوییچ از استاندارد اترنت کم مصرف (IEEE 802.3az Energy Efficient Ethernet (EEE پشتیبانی می کند که خاموش بودن رایانه ی متصل به سوییچ یا عدم وجود ترافیک را تشخیص داده و درنتیجه پورت ایده آل قطع شده و در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد. این کار به بنگاه ها کمک کرده تا با کاهش هزینه ی قبض برق و بدون این که با افت عملکرد مواجه شوند، در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: دوستدار محیط زیست

سوییچ دی لینک DES 108A با تفکر آسیب نرساندن به محیط زیست طراحی شده است. این سوئیچ منطبق با استاندارد Energy Star Level V,CEC و مقررات MEPS عمل می کند که استفاده از آداپتورهای کم مصرف را الزامی کرده است. همچنین منطبق با استانداردهایRoHS طراحی شده اند که استفاده از مواد مخرب را به حداقل رسانده و همراه با یک آداپتور برق باکیفیت EnergyStar Level V و بسته بندی قابل بازیافت عرضه می شود که باعث گردیده تا بعنوان یک محصول دوستدار محیط زیست شناخته شود.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 108A: ساختار شبکه

 

سوییچ D-Link DES 108A

 

نتیجه گیری:

سوییچ D-Link DES 108A با 8 عدد پورت گیگابیت اترنت، استاندارد اترنت کم مصرفEEE) 802.3az)، طراحی فشرده و محکم، قابلیت صرفه جویی در انرژی و مقاومت بالا برای انجام کارهای حرفه ای در منزل، دفترکار، گروه های کاری یا محیط های تولیدی بسیار مناسب است. با توجه به سخت‌افزار و فناوری‌های گفته شده، قیمت سوییچ D-Link DES 108A بسیار مناسب است.

 

 نقاط قوت:

  • راه حل ارزان قیمت اترنت پرسرعت برای کسب وکارها
  • 8 پورت اترنت پرسرعت 10/100
  • بدنه ی محکم فلزی
  • کراس آورMDI/MDIX خودکار برای تمامی پورت ها
  • Full/half duplex برای سرعتهای بالای اترنت/اترنت پرسرعت
  • کنترل جریانIEEE 802.3x
  • پشتیبانی از فریم هایJumbo
  • پشتیبانی از استاندارد 802.1 QoS
  • سازگار با RoHS
  • نصب بصورت اتصال-استفاده
  • وجود اسلات برای قفل امنیتی گینگ استون

 

نقاط ضعف:

  • عدم قابلیت مدیریت




:: برچسب‌ها: سوییچ D-Link DES 108A , قیمت سوییچ D-Link DES 108A , خرید سوییچ D-Link DES 108A , بررسی سوییچ D-Link DES 108A , مشخصات سوییچ D-Link DES 108A , سوییچ , دی لینک , سوییچ دی لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: