نقد و بررسی سوییچ 8 پورت دی لینک DES 1008A
نوشته شده توسط : edbazar

مقدمه

دی لینک (D-Link) یکی از عرضه کنندگان جهانی تجهیزات فناوری برای ایجاد ارتباط میان کاربران عادی و بنگاه ها با اطلاعات، منابع و یکدیگر می باشد. از دیدگاه دی لینک، نوآوری در فناوری یعنی «طراحی محصولات برتر، قدرتمند، با راندمان بالا و منطبق با هر بودجه».

سوییچ 8 پورت D-Link DES 1008A با سرعت 10/100Mbps یک سوییچ اترنت است که به شما اجازه می دهد تا به سرعت یک شبکهی باسیم را راه اندازی کنید. این سوییچ یک گزینه ی مقرون به صرفه و اقتصادی همراه با بسته بندی است. این سوییچ با برخورداری از هشت پورت مناسب محیط های اداری می باشد. با بهره مندی از نشانگرهایLED در پنل جلویی، کاربران بسادگی می توانند به وضعیت شبکه و اتصال پی ببرند. برای به اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها می توانید سوییچ D-Link DES 1008A را به چندین رایانه بصورت همزمان متصل کرده با این برای به اشتراک گذاری یک اتصال اینترنتی، آن را به یک روتر(router) متصل نمایید. اگر قصد خرید سوییچ برای انجام کارهای روزانه خود دارید با نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A  8 Port درفروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A: پورت های10/100 با قابلیت حسگری خودکار

سوئیچ 8 پورت DES 1008A دی لینک 10/100 از پورت های 10/100 Mbps با قابلیت حسگری خودکار به یک کارگروه کوچک اجازه می دهد تا بسیار منعطف به تجهیزات Ethernet و Fast Ethernet متصل شده و شبکه های یکپارچه را ایجاد کنند. این پورت ها سرعت شبکه را تشخیص داده و بین 10BASE-T و100BASE-TX و همچنین بین ارتباط full duplex وhalf duplex بصورت خودکار مذاکره کرده و به شما اجازه می دهد تا به بیشترین سرعت ممکن برای هر تجهیز متصل به شبکه تان دست پیدا کنید.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A: کراس آور MDI/MDIX خودکار

در سوییچ D-Link DES 1008A تمامی پورت ها از کراس آورMDI/MDIX خودکار پشتیبانی کرده و دیگر نیازی به کابل های کراس آور یا پورت های آپ لینک نمی باشد. با استفاده از کابل های متدول اترنت زوج به هم تابیده می توان هر پورت را مستقیماً به یک سرور، هاب یا سوئیچ متصل کرد.

 

سوییچ D-Link DES 1008A

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A: کنترل جریان برای انتقالی امن

کنترل جریان 802.3x روی هر پورت باعث شده است که درصورت پر بودن بافر دریافت کننده در پورت، تلفات بسته به حداقل برسد. درنتیجه اتصال قابل اطمینان تر برای تمامی تجهیزات متصل به شبکه در اختیار داشته که تضمین کننده ی یک اتصال شبکه ی یکنواخت و بدون قطعی خواهد بود. از ویژگی های سوییچ D-Link DES 1008A می توان به قابلیت اتصال آن اشاره نمود:

  • هشت عدد پورت Ethernet LAN برای اتصال پرسرعت باسیم
  •  تبعیت از استاندارد صرفه جویی در انرژی IEEE802.3x
  •  فناوری سبز دی لینک از ویژگی صرفه جویی انرژی بواسطه ی وضعیت لینک و طول کابل برخوردار می باشد.
  • پورت های دارای قابلیت حسگری خودکار بصورت خودکار اتصالات شبکه را شناسایی کرده و برطبق آن تنظیمات را انجام می دهند

 

سوییچ D-Link DES 1008A

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A: دیگر ویژگی های برجسته ی DES 1008A

با خرید سوییچ رومیزی D-Link DES 1008A از ویژگی های مفید دیگری نیز برخوردار می شوید که به شما اجازه می دهد تا اتصال اینترنتی بی دردسر و بدون قطعی داشته باشید. کنترل جریان 802.3x این تجهیز معبری امن را برای انتقال بسته ها ایجاد می کند، زیرا زمانی که یک بافر دریافت کننده پورت کامل پر می شود، تعداد بسته های گم شده در هر پورت کاهش می یابد. درنتیجه با توجه به یک شبکه ی آزاد و شناور برای تمامی تجهیزات متصل به اینترنت در مجموعه ی شما، عملکردی بهینه را درپی خواهد داشت. همچنین بواسطه ی کم مصرف بودن به لطف استاندارد IEEE802.3az EEE در سوییچ D-Link DES 1008A 10/100 در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

نقد و بررسی سوییچ D-Link DES 1008A: طراحی با امکان عیب یابی

بواسطه ی نشانگرهایLED که روی صفحه ی جلویی سوییچ 8 پورتD-Link DES 1008A 10/100 قرار گرفته است شما بلافاصله می توانید اتصال و وضعیت شبکه را وارسی نمایید. یک نشانگرLED در کنار هر پورت وضعیت فعالیت لینک را نشان داده و نشانگر LED وضعیت خاموش/روشن را برای هر دستگاه متصل شده نشان می دهد. ویژگی MTBF (میانگین زمان بین خرابی) 2137319 ساعت باعث گردیده تا از کارکرد مؤثری برخوردار بوده و اتصال اینترنت بدون دردسری را امکان پذیر نماید. این محصول سازگار با RoHS از مواد دوستدار محیط زیست ساخته شده و آسیبی به طبیعت نمی زند.

 

نتیجه گیری:

سوئیچ D-Link DES 1008A با 8 عدد پورت گیگابیت اترنت، استاندارد اترنت کم مصرف EEE) 802.3az)، طراحی فشرده و قابلیت صرفه جویی در انرژی برای انجام کارهای حرفه ای در منزل، دفترکار، گروه های کاری یا محیط های تولیدی بسیار مناسب است. با توجه به سخت‌افزار و فناوری‌های گفته شده، قیمت سوییچ D-Link DES 1008A بسیار مناسب و رقابتی در مقایسه با قیمت سوییچ های دیگر با این مشخصات در نظر گرفته شده است.

 

سوییچ D-Link DES 1008A

 

نقاط قوت

  • اتصال پرسرعت باسیم: قابلیت اتصال به بیش از 8 دستگاه اترنت برای بهرهمندی از اتصال پرسرعت شبکه
  • اتصال-نصب: Auto MDI/MDIX اتصال کابلی را تسهیل نموده و امکان استفاده و عملیات سریع را فراهم می آورد
  • طراحی فشرده: خوش طرح و بسیار جمع و جور که میتواند در هر جایی قرار داده شود
  • دوستدار محیط زیست
  • نشانگرهایLED برای عیب یابی سریع

 

نقاط ضعف

عدم قابلیت مدیریت





:: برچسب‌ها: سوییچ D-Link DES 1008A , قیمت سوییچ D-Link DES 1008A , خرید سوییچ D-Link DES 1008A , بررسی سوییچ D-Link DES 1008A , مشخصات سوییچ D-Link DES 1008A ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: