10 روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : edbazar

اینستاگرام این روزها دیگر فقط یک شبکه اجتماعی برای گذراندن زمان نیست و توانسته به مرجعی برای انجام بیزینس و تجارت های بزرگ هم تبدیل شود. طبیعتا در این شرایط زیاد شدن فالوورها عاملی موثر در افزایش درآمدهاست. اما چطور قادر به افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم بود؟ با ما همراه باشید تا بهترین روش های انجام این کار را برایتان شرح دهیم.

 

مقدمه

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند. استقبالی که از اینستاگرام به عمل آمده سبب شده تا این شبکه اجتماعی به مرجعی برای انجام بیزینس های مختلف تبدیل شود و خیلی از افراد از طریق اینستاگرام به کسب درآمد بپردازند یا از طریق این شبکه اجتماعی در پی گسترش و ترویج بیزینس خود باشند. طبیعتا در این شرایط تعداد فالوورهایی که هر صفحه یا اکانت اینستاگرام دارد تاثیر مستقیمی بر روی ترویج کسب و کار و نفوذ آن صفحه خواهد داشت. به عنوان مثال تصور کنید شما خدمات خاصی را ارائه می‌کنید و برای کسب و کارتان در اینستاگرام یک اکانت ساخته‌اید. طبیعتا هرچقدر تعداد فالوورهای اکانت شما بیشتر باشد، کسب و کار شما بیشتر دیده می‌شود و شانس جذب مشتری و افزایش درآمدهایتان هم دو چندان خواهد شد.

به همین دلیل تقریبا همه کاربران اینستاگرام دوست دارند که تعداد فالوورهایشان افزایش یابد. حتی اگر یک فرد معمولی باشید و فالوورهایتان در اینستاگرام زیاد شود می‌توانید به عنوان یک اینفلوئنسر در این شبکه اجتماعی به کسب درآمد بپردازید. اما چطور قادر به افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم بود؟ چگونه تعداد فالوور های اکانت خود را بیشتر کنیم و در جذب فالوور بیشتر موفق باشیم؟ برای انجام این کار ترفندهایی وجود دارند که می‌خواهیم در ادامه این مطلب به آن ها اشاره داشته باشیم. قبل از اینکه ادامه این مقاله را مطالعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی هم به دو مقاله "15 مورد از ترفندهای اینستاگرام که هر کاربری باید بداند!" و "محدودیت های اینستاگرام (Instagram) را بهتر و کامل تر بشناسید!" داشته باشید تا بهتر با برخی ترفندها و قوانین اینستاگرام آشنا شوید.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : حساب عمومی

طبیعتا اگر می‌خواهید فالوور های اکانت اینستاگرام شما افزایش یابند باید حساب کاربری خود را عمومی کنید تا دیگران خیلی راحت بتوانند وارد اکانت شما شده، پست هایتان را ببینند و در صورت تمایل شما را فالو کنند. دقت داشته باشید اگر اکانت شما خصوص باشد، پست هایتان حتی در بخش اکسپلور (Explore) اینستاگرام هم نمایان نمی‌شود! بنابراین در قدم نخست اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج و به حالت عمومی منتقل کنید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : ارسال پست های جذاب و پرمخاطب

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می‌تواند در افزایش فالوور اینستاگرام موثر باشد مربوط به نوع پست هایی می‌شود که شما در صفحه اینستاگرام خود ارسال می‌کنید. همیشه سعی داشته باشید که پست های جذاب و پرمخاطب را در صفحه خود به اشتراک بگذارید که فالوورهایتان و کاربران اینستاگرام به آن علاقه داشته باشند. طبیعتا هرچقدر پست شما همه جانبه تر و عامیانه تر باشد، شانس افزایش فالوور اینستاگرام هم برایتان بیشتر می‌شود. بنابراین استفاده از این روش شاید برای افرادی که صفحه اینستاگرام آن ها مربوط به سرویس و خدمات خاصی می‌شود چندان امکانپذیر نباشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید سعی کنید پست های خود را برای مخاطبین خاص خودتان جذاب تر نمایید.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : انتخاب هشتگ مناسب

انتخاب هشتگ های مناسب برای هر پست اینستاگرام سبب می‌شود که آن پست در جستجوهایی که کاربران روی آن هشتگ انجام می‌دهند، نمایان شود. بنابراین انتخاب هشتگ مناسب نقش بسیار مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما دارد و در نتیجه می‌تواند مستقیما بر روی افزایش فالوور های اکانت شما تاثیرگذار باشد. هشتگ ها در اینستاگرام شبیه به کلمات کلیدی در گوگل عمل می‌کنند و می‌توانند برگ برنده شما باشند و منجر به دیده شدن هرچه بیشتر پست هایتان شوند. سعی کنید همیشه برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید، بهترین هشتگ ها را انتخاب نمایید.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : تداوم در ارسال پست

افرادی که شما را فالو می‌کنند تمایل دارند پست های شما را دنبال کنند، بنابراین حتما سعی کنید تداوم در ارسال پست های اینستاگرام را رعایت نمایید. البته منظور ما این نیست که چندین پست پشت سر هم را در اینستاگرام خود ارسال کنید یا هر ساعت یک پست جدید بگذارید! بلکه منظور از تداوم پست ها آن است که سعی داشته باشید دائما با ارسال پست های خوب در بازه های زمانی مناسب رضایت فالوورهایتان را جلب کنید و به نوعی ارتباط مابین سرویس خود و فالوورهایتان را حفظ نمایید. تاخیر در ارسال پست می‌تواند عاملی بسیار موثر در از دست دادن فالوورهایتان باشد.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : استوری های جذاب!

تجربه نشان داده که ارسال استوری های جذاب می‌تواند به تدریج منجر به جذب فالوورهای بیشتر شود. طبق آمار میزان بازدیدی که از استوری های اینستاگرام کاربران به عمل می‌آید عموما از تعداد بازدید پست های معمولی افراد بیشتر است. بنابراین ارسال استوری های جذاب و خوب می‌تواند یکی دیگر از بهترین روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام باشد.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : ارتباط با فالوورها

اگر یک کسب و کار کوچک را در اینستاگرام راه اندازی کرده‌اید سعی کنید که همیشه با فالوورهایتان به طور مستقیم در ارتباط باشید و به نظرات آن ها احترام بگذارید و تا حد امکان پاسخ پیام های خصوصی آن ها و حتی کامنت ها و نظراتشان را بدهید. این مسئله و تعامل مستقیم با کاربران می‌تواند در افزایش فالوور های صفحه اینستاگرام بسیار موثر باشد. البته زمانی که پیشرفت کنی و تعداد فالوورهایتان افزایش یابد، طبیعتا تعداد پیام های خصوصی و کامنت هایی که دریافت می‌کنید هم به شدت افزایش پیدا می‌کند و در این شرایط امکان پاسخگویی به تمام پیام ها را نخواهید داشت، اما حداقل در مراحل ابتدایی کار با فالوورهایتان در ارتباط و تعامل باشید و به نظرات آن ها احترام بگذارید.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : استفاده از خدمات اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها افرادی هستند که مخاطبین زیادی صفحات آن ها را دنبال می‌کنند و بنا به هر دلیل فالوورهای زیادی دارند. شما می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خودتان و بهتر دیده شدن صفحه اینستاگرام خود از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. در این حالت باید هزینه خاصی را به اینفلوئنسر مورد نظر پرداخت کنید و وی در ازای دریافت این هزینه، صفحه اینستاگرام و کسب کار شما را تبلیغ و به مخاطبین خودش معرفی می‌کند. این روش به شدت در افزایش فالوور اینستاگرام موثر خواهد بود.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : نوشتن کپشن خوب

وقتی پستی در اینستاگرام ارسال می‌کنید سعی داشته باشید که کپشن مناسبی برای آن بنویسید. اگر پستتان یک پست علمی است سعی کنید در کپشن کمی در مورد آن صحبت کنید یا اگر عکس و ویدئویی از خدمات خود ارسال کرده‌اید سعی کنید در کپشن پست به خوبی خدمات مذکور را شرح دهید. در برخی مواقع ممکن است طرح سوال و پرسش در کپشن هم مناسب و جالب باشد. در مجموع همیشه باید سعی کنید که کپشن های خوبی برای پست های اینستاگرامتان انتخاب کنید که به خوبی بیانگر حس و حال و موضوع پست باشند.

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : لایو استریم

ارسال ویدئو های لایو (Live) یکی دیگر از روش هایی است که می‌تواند منجر به افزایش فالوور شود. ظاهرا کاربران اینستاگرام به شدت علاقمند لایو استریم هستند و ویدئو های لایو را دنبال می‌کنند. بنابراین سعی کنید در بازه های زمانی خاص ویدئو های لایو را در اینستاگرام خودتان ارسال کنید و مستقیما با مخاطبین خود در ارتباط باشید. این مسئله می‌توانند به افزایش فالوور های پیج یا صفحه اینستاگرامتان کمک کند.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

 

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام : خرید فالوور

آخرین راه حلی که می‌توانید از آن برای افزایش فالوور های صفحه اینستاگرام خودتان استفاده کنید مربوط به خرید فالوور می‌شود. متاسفانه این روش خیلی روش کارآمدی نیست و منجر به افزایش فروش و درآمدهایتان نمی‌شود چون در این روش تقریبا 95 درصد فالوورهایی که به اکانتتان اضافه می‌شوند ربات های بی‌فایده و بی‌ثمر هستند که بعد از مدتی توسط سرورهای اینستاگرام شناسایی و اکانت آن ها فول بن می‌شود. بنابراین اگر فقط می‌خواهید عددی که نشان دهنده تعداد فالوورهای شماست افزایش یابد، می‌توانید خرید فالوور را هم در دستور کار قرار دهید.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی روش هایی پرداختیم که با در نظر گرفتن آن ها قادر به افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود خواهید بود. امیدوار هستیم این ترفندها و روش های موثر نام برده شده برای شما هم نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشند.





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام,فالوور اینستاگرام, اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: