نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP325 | مانیتور گیمینگ اقتصادی!
نوشته شده توسط : edbazar

ماینتورهای شرکت مستر تک (Master Tech) در عین ارائه کیفیت و امکانات کامل، قیمت بسیار مناسبی را هم به‌نسبت سایر مانیتورهای بازار در اختیار شما می‌گذارند. مانیتورهای خمیده (Curve) یکی از دسته مانیتورهای پرطرفدار در دنیا هستند که هم برای بازی و هم برای انجام امور گرافیکی و طراحی کاربرد بسیار دارند. مستر تک در مانیتور مدل GP325 خود از یک صفحه‌نمایش خمیده با دور حاشیه بسیار کم استفاده کرده است. مانیتور Master Tech GP325 یک صفحه‌نمایش 32 اینچی داشته و دارای کیفیت تصویر QHD است. طراحی ظاهری مانیتور بسیار زیبا و جذاب است و به‌راحتی بدنه به پایه متصل می‌شود. پایه نگه‌دارنده همانند مانیتور ساختاری خمیده دارد و در کنار هم نمای جذابی را می‌سازند.

مانیتور Master Tech GP325 صفحه‌نمایش بزرگ 32 اینچی داشته و پنل آن IPS است. پنل IPS دقت رنگ بسیار خوبی داشته و رنگ‌ها با غلظت و شفافیت بیشتری نمایش داده می‌شوند. از همین رو این پنل برای افرادی که قصد دارند مشغول کارهای طراحی گرافیک شوند، بسیار مناسب است. نور پس‌زمینه مانیتور LED بوده و میزان روشنایی تصویر هم 250 کاندلا بر متر مربع است. مانیتور Master Tech GP325 از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و نسبت تصویر آن هم، نسبت تصویر استاندارد 16 به 9 است. این مانیتور با صفحه‌نمایش بزرگ خود زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه داشته و می‌توانید به‌راحتی بدون تغییر غلظت رنگ، از هر زوایه‌ای به صفحه‌نمایش نگاه کنید. عدم تغییر غلظت و روشنایی رنگ در طراحی به‌شما کمک می‌کند که رنگ‌ها را همان‌گونه که هستند در هر زاویه مشاهده کنید.

در مجموع مانیتور Master Tech GP325 یک مانیتور بزرگ و با کیفیت است که برای کلیه امور خانگی، طراحی و حتی انجام بازی ویدیویی به‌کار شما می‌آید. قیمت مانیتور Master Tech GP325 در مقایسه با سایر مانیتورها بسیار مناسب بوده و می‌توانید با خرید Master Tech GP325 به یک مانیتور گیمینگ اقتصادی دسترسی داشته باشید.

 

نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP325

 

طراحی و کیفیت ساخت مانیتور Master Tech GP325

مانیتور Master Tech GP325 صفحه‌نمایش 32 اینچی داشته و طبیعتا ابعاد بزرگی دارد. حاشیه دور صفحه‌نمایش مدل بدون قاب (Frameless) طراحی شده که ظاهر مانیتور را بسیار جذاب کرده است. حاشیه پایینی نمایشگر فضای بیشتری داشته و در مرکز آن لوگو Master Tech به‌چشم می‌خورد. پایه نگه‌دارنده مانیتور مشابه صفحه‌نمایش خمیده (Curve) طراحی شده و با هم هماهنگ هستند. پشت مانیتور هم بسیار ساده طراحی شده و در مرکز آن با اندازه بزرگ لوگو مستر تک قرار گرفته است. گوشه سمت راست، قاب پشتی یک کلید چهار جهته برای اعمال تنظیمات مانیتور در نظر گرفته شده است. پایه نگه‌دارنده به‌راحتی به بدنه مانیتور متصل می‌شود و می‌توانید خیلی سریع آن را سرهم کنید. این مانیتور با صفحه‌نمایش خمیده ابعادی معادل 179.9 × 510.8 × 713.35 میلی‌متر داشته و وزن آن همراه با پایه 6.2 کیلوگرم است. این مقدار وزن برای یک مانیتور با صفحه‌نمایش 32 اینچ مناسب بوده و حتی نسبتا سبک به‌حساب می‌آید. در مجموع با خرید مانیتور Master Tech GP325 با قیمت مناسب، به یک مانیتور بزرگ با صفحه‌نمایش خمیده زیبا دسترسی خواهید داشت.

 

نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP325

 

صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش‌های خمیده یا منحنی امروزه در تلویزیون‌ها و مانیتورهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و شرکت مستر تک هم مانیتور GP325 خود را در این رده مانیتور عرضه کرده است. صفحه‌نمایش بزرگ 32 اینچی این مانیتور از پنل IPS استفاده می‌کند. این پنل که نامش مخفف In-Plane Switching است، یکی از بهترین پنل‌ها بوده و دو ویژگی بسیار کلیدی دارد. اول از همه اینکه دقت رنگ بالایی دارد. این پنل صفحه‌نمایش رنگ‌های بسیار زنده و شفافی را تولید می‌کند و از همین رو برای انجام کارهای طراحی بسیار مناسب است. همچنین رنگ‌های زنده و شفاف، مانیتور Master Tech GP325 را برای تماشا فیلم و عکس هم مناسب می‌کند. دومین ویژگی مثبت پنل IPS مربوط به زاویه دید است. در واقع از هر زاویه‌ای که به این پنل نگاه کنید، تغییری در غلظت رنگ‌ها و روشنایی ایجاد نمی‌شود. مانیتور GP325 زوایه دید افقی و عمودی 178 درجه‌ای دارد. نور پس‌زمینه مانیتور هم LED بوده و شدت روشنایی آن هم 250 کاندلا بر متر مربع (250 cd/m2) می‌باشد. این مانیتور قادر است 16.7 میلیون رنگ منحصر به‌فرد را به‌نمایش بگذارد.

مانیتور Master Tech GP325 کیفیت تصویر QHD با رزولوشون 2560x1440 دارد. نسبت تصویر مانیتور هم 16 به 9 است. همچنین نسبت کنتراست مانیتور 3000:1 است. هر چه میزان این اختلاف بیشتر باشد، رنگ‌ها تیره و روشن در یک تصویر، غلظت رنگ بیشتری دارند و مانیتور مستر تک در این بخش موفق ظاهر شده است. کیفیت تصویر QHD مانیتور به‌شما این اجازه را می‌دهد که با بهترین کیفیت با این مانیتور به‌تماشا فیلم بنشینید. قیمت مانیتور Master Tech GP325 با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار مناسب بوده و می‌توانید با خرید Master Tech GP325 به یک مانیتور با کیفیت و اقتصادی دسترسی داشته باشید.­

 

نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP325

 

پورت‌ها و بلندگو

پشت مانیتور Master Tech GP325 از درگاه‌های ارتباطی متنوعی استفاده شده است. بر روی این مانیتور از پورت‌های انتقال تصویر VGA، HDMI، DVI-D و DisplayPort استفاده شده است. پورت‌های HDMI و DisplayPort برای نمایش و انتقال تصاویر با کیفیت بالا کاربرد دارند که بر روی این مانیتور هم شاهد آن‌ها هستیم. علاوه بر پورت‌های مربوط به تصویر، ورودی صدا هم برای مانیتور در نظر گرفته شده است که می‌توانید به آن اسپیکر خود را متصل کنید. خود مانیتور Master Tech GP325 به بلندگو داخلی مجهز نشده است و برای شنیدن صدا باید از اسپیکر جداگانه استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

مانیتور Master Tech GP325 یک گزینه‌ ایده‌آل برای انجام کارهای روزانه، طراحی گرافیک و بازی است. قیمت Master Tech GP325 یکی از ویژگی‌های مثبت این مانیتور بوده و می‌توانید با کمترین هزینه به بهترین امکانات دسترسی داشته باشید. صفحه‌نمایش بزرگ این مانیتور 32 اینچی از نوع خمیده بوده و کیفیت تصویر QHD را با رزولوشن 2560x1440 را ارائه می‌هد. پنل IPS این این مانیتور دقت رنگ بسیار بالایی داشته و مشکلی از بابت زاویه دید ندارد. پورت‌ها و اتصالات کامل را هم می‌توان به‌عنوان دیگر ویژگی مثبت این مانیتور معرفی کرد. در مجموع با خرید مانیتور Master Tech GP325 با قیمت مناسب به یک مانیتور با کیفیت همراه با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید.

 

نکات مثبت

  • صفحه‌نمایش بزرگ 32 اینچی خمیده (Curve)
  • کیفیت تصویر QHD با رزولوشن 2560x1440
  • پنل IPS
  • پورت‌ها و اتصالات کامل
  • قیمت مناسب

 

نکات منفی

  • عدم استفاده از بلندگو داخلی

 

نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP325





:: برچسب‌ها: مانیتور Master tech , قیمت مانیتور Master tech , خرید مانیتور Master tech , بررسی مانیتور Master tech , مشخصات مانیتور Master tech , مانیتور , مانیتور master tech , مستر تک , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: